برگزیده

مزایا ومعایب ساندویچ پانل کلین روم چیست؟ + { مشخصات | عکس }

ساندویچ پانل ها وزن پایینی دارند و حمل و نقل آن ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی بسیار آسان تر است و همچنین سبک بودن ساندویچ پانل ها باعث می شود که وقتی در ساختمان ها به کار می روند، خاصیت ضد زلزله داشته باشند. ساندویچ پانل ارومیه به قطعه یا ورقی که خاصیت عایق بودن در برابر انرژی و صدا را دارد گفته می شود که از یک لایه عایق با توجه به کاربرد آن می تواند شامل موادی مانند پلی اورتان، پشم شیشه، فوم، یونولیت، پلی استایرن، پشم سنگ و یا هر نوع عایق دیگری که قابلیت انعطاف داشته باشد استفاده کرد.که جنس این ورق ها که نازکتر از عایق است از نوع صوتی وحرارتی است که بین دو لایه رویی و بیرونی ساندویچ پانل قرار می گیرند.البته عایق درونی برای محکم بودن وحفظ بیشتر گرما و صدا کاربرد دارد.به همین دلیل نوع این عایق ها همانطور که گفته شد از نوع صوتی وحرارتی است.

پوشش کلزیپ حرارتی

مقاومت در برابر باد و زلزله و رانش زمین ، عایق گرما و رطوبت و سرما ، تنوع رنگی و مقرون به صرفه بودن از مزایای این پانل می باشد. مزایای متعدد نصب ساندویچ پانلها و تنوع تولید آنها در طرحهای مختلف، تردید مدیران مجموعههای مختلف را در خرید انواع ساندویچ پانلها از بین برده است؛ تقاضای خرید ساندویچ پانلها در بین افراد، همواره در حال افزایش است. از پوشش کلزیپ حرارتی ساندویچ پانلها به دلیل خاصیت آنتی باکتریال در ساخت اتاق تمیز، ساخت آزمایشگاهها، ساخت سردخانه صنعتی میوه و غیره استفاده می شود. کاربرد آبرو ها و فلاشینگ ها در جایگاه مناسب جهت نصب پانل های سقفی دارای اهمیت منحصر به فردی برای آب بندی و زیبایی پروژه است. این نوع ساندویچ پانل از ضریب هدایتی پایینی برخوردار بوده و از قابلیت آنتی باکتریال برخوردار است که مانع رشد قارچ ها و گیاهان مضر می شود. در ابتدا باید بگوییم که ساندویچ پانل ها از بیرون از دو لایه فلزی و در وسط یک لایه هسته یا عایق ساخته شده اند. برای اینکه بتوانید یک ساندویچ پانل مناسب برای سازه مدنظرتان انتخاب کنید، باید مشخصات کامل سازه مانند مکان احداث، متراژ سازه، کارایی سازه، پوشش دیوارها، سقفها یا هردو و عوامل دیگر را در نظر بگیرید.

شرکت ایستا درز

در مقایسه ساندویچ پانل های ساخته شده از پلی استر و پلی استر باید بگوییم که نوع پلی استر در برابر تنش، ساییدگی و عوامل شیمیایی مقاوم است، در حالی که پلی اترها دارای خاصیت ضد باکتریایی و اثرات تغییرات دما هستند و کمتر رایج هستند. از ویژگی های دیگر ساندویچ پانل شرکت ایستا درز پشم سنگ باید به نصب راحت و بدون دردسر و بسیار کم هزینه ی آن اشاره نمود. کاربرد دیگر پنل ساندویچی در صنایع مختلف و صنعت می باشد که امروزه جایگاه گسترده ای در این میان دارد . کلمه ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل برگرفته از Sandwich panel در انگلیسی یا لاتین بوده که نام پانل های پیش ساخته ای است که تشکیل شده از دو طرف ورق فلزی که معمولا آلوزینگ یا ورق گالوانیزه شده بوده و در میان آنها فوم عایق که آن نیز معمولا از جنس فوم پلی اورتان بوده قرار دارد. کمک شایانی کرده است . نصب پلی کربنات درباره پلی کربنات برای نصب پلی کربنات بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید. شایان ذکر است ساندویچ پانل مورد تایید شرکت دهلر دارای ویژگی های خاص و از بهترین مواد اولیه موجود تولید و به کارفرما تحویل شد . شرکت فن گستر تاوریژ به عنوان معتبر ترین شرکت نصب ساندویچ پانل در شمالغرب کشور مفتخر است با اتمام پروژه ۱۷۰۰۰ متر مربعی کارخانه کنسانتره دهلر آلمان که پیمانکار اصلی آن شرکت آذر شیگا در ارومیه می باشد را با بهترین کیفیت تحویل کارفرما نماید .

 

معرفی محصول. تخته ساندویچ پشم سنگ همچنین به عنوان تخته تزئینی عایق پشم سنگ ، بازالت به عنوان مواد اولیه اصلی ، از طریق پردازش ذوب دمای بالا و تخته فیبر … عایق پشم سنگ به کار رفته در ساخت ساندویچ پانل از دانسیته بین 100 الی 110 برخوردار است. استفاده از ورق آلوزینک خیلی بیشتر از آلومینیوم کاربرد دارد، زیرا آلومینیوم از مقاومت کمتری برخوردار است ولی آلوزینک ضد خوردگی و ضد زنگ می باشد و به دلیل وزن کم بسیار مقرون به صرفه می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و درصد آلوزینکی در آن استفاده شده است از 80 الی 120 می باشد. مهم ترین تفاوت ساندویچ پانل پلی اورتان و پلی استایرن این است که مدل پلی استایرن وزن و هزینه کمتری نسبت به مدل پلی اورتان دارد. یکی از ویژگی های مواد پلی استری مورد استفاده در ساخت این پانل ها سازگاری این مواد با محیط است که همچنین بدون بو، مقاوم در برابر هیدرولیز و انقباض بوده و در برابر کشش و سایش واکنش خوبی دارد. از آنجایی که برای سازههای ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، باید نکات زیر در نصب ساندویچ پانل مورد توجه قرار گیرد: – اتصال ساندویچ پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال ساندویچ پانلها به یکدیگر در گوشهها توسط فلاشینگ با ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر صورت پذیرد.

نوشته دیگر :   چگونه یک تریدر شویم

زیپ پانل جدید

پس از تعیین مشخصات سازه، احتمالا باز هم با تنوعی از ساندویچ پانلها برای خرید مواجه میشوید که باید با توجه به ویژگیهای ساختاری خود ساندویچ پانلها که در ادامه ذکر میکنیم، خرید مناسبی را انجام دهید. قابل توجه است که تامین ساندویچ پانل مورد نیاز توسط شرکت فن گستر تاوریژ از مجموعه کبیر پانل شکوهیه ( ارغوان کبیر شکوهیه ) انجام شد . شرایط ساخت و ساز زیپ پانل جدید با مصالح سنتی در زمانهای قدیم با مشکلات فراوانی روبرو بود.بطوریکه برای حمل مواد و ترکیب آنها و تولید ماده ای جدید که بتوان در ساخت سازه از آن استفاده کرد به زمان بسیاری نیاز داشت.مصالح سنتی از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه نبود.اما پس از پیدایش ساندویچ پانل تحولی بزرگ در صنعت ساخت و ساز به وجود آمد.تا اینکه ساز و کار با استفاده از پانلها به دلیل استفاده از یک متریال بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت.از طرفی به دلیل صرف زمان کمتر و همچنین مقاومت آنها در برابر حوادثی نظیر رانش زمین و باد و طوفان صرف هزینه ای کمتر نسبت به مصالح سنتی ساختمانی استفاده از آنها هر روز بیشتر می شود.

 

ساندویچ پانلها در کدام مکانها قابلیت نصب دارند؟ از واکنش دو ماده، فوم عایق پلی یورتان شکل میگیرد و در داخل فضای عایق کاری، منبسط میشود و فضا را کاملا پر میکند. اتاق تمیز (کلین روم) اصولاً به محیطی است که جهت تولید و یا تحقیقات علمی و صنعتی در آن فعالیتهایی صورت میگیرد و در این محیط مقدار آلایندههای زیست محیطی بسیار پایین تر از حد معمول فضای یک محیط بسته میباشد. بطور مثال در ساختار تعریف شده در ISO ۹ برای اتاقهای تمیز (کلین روم) تعداد کمتر از ۳۵ میلیون ذره در هر متر مکعب تشریح شدهاست. در این موارد نیز با استفاده از هر یک از انواع فوم ها قیمت نهایی ساندویچ پانل نیز متفاوت خواهد بود. بطور دقیق تر اتاق تمیز (clean room) محیطی با آلایش کنترل شده ذرات معلق در فضاست که در هر متر مکعب آن تعداد معینی ذره موجود است. هر دو نمونه از این پانل ها در سقف و دیوار موجود هستند. کانکس های مسکونی هیچ محدودیتی از نظر ابعاد ندارد و می توان آن را با توجه به نیاز مشتری و در هر ابعادی ساخت.

 

برای پایین آوردن قیمت ساندویچ پانل روشهای متعددی وجود دارد: – به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی به کار رود. از ویژگی های شاخص این پروژه ساخت کل پروژه در مدت زمان کمتر از ۶ ماه بوده و شرکت فن گستر تاوریژ توانست با ۵ اکیپ کاری شامل ۲۰ نفر ، نصب ۱۷٫۰۰۰ متر مربع ساندویچ پانل به همراه زیر سازی و فلاشینگ زنی پروژه را در کمتر از ۳ ماه به طور کامل به اتمام برساند. همچنین هزینه و مدت زمان ساخت آن نیز به مراتب از سازه های سنتی کمتر است. در نصب ساندویچ پانل دیواری نیاز است در قسمت تکیه گاه دیوار شاسی کشی با استفاده از پروفیل آهنی ( بسته به ارتفاع و عرض و موقعیت دیوار و باد منطقه , سایز پروفیل ها متغیر است ) استفاده می شود . چسب دو جزئی عایق بندی ساندویچ پانل سقفی و دیواری در کرج : ساندویچ پانل مصالح پیشساخته ساختمانی است.که از یک ترکیب سبک تشکیل شده است.ساندویچ پانل به صفحات.