برگزیده

چگونه یک تریدر شویم

آیا شما هم به دنبال دوره آموزش ترید ارز دیجیتال جامع هستید؟ در راهبران فردا تنها کافی است که اراده کنید تا یک تریدر خوب شوید. این بازار برای تمام افراد با هر میزان فعالیتی راه برای کسب درآمد دارد.

دوره آموزشی ارزهای دیجیتال و هزینه ای که شما برای کسب این دوره می کنید تنها سرمایه گذاری برای خودتان است.

 

بازار کریپتوکارنسی یکی از بازارهای مالی است که این روزها تریدرهای مختلفی از آن کسب درآمد می کنند. هنوز برای داشتن درآمد دلاری دیر نیست. استاد قدیریان دوره های لازم برای رسیدن به کسب در آمد از کریپتو را برای شما آماده کرده است.

همین الان به راهبران فردا مراجعه کنید و با بهره مندی از مشاوره کارشناسان ما، بهترین دوره را با توجه به زمانی که برای ترید کردن می گذارید را انتخاب کنید.

اهداف کلی راهبران فردا چیست؟

راهبران فردا تصمیم جمعی از دوستان هم ارزش بوده است که چندالی در پروژه‌های مختلف و بازارهای مالی متفاوت با یکدیگر همکاری داشته‌اند. از این جمع افراد زیادی فیلتر شدند. هدف این گروه توامندسازی افراد بود. توانمند سازی دیگران برای رسیدن به آرزوها و موفقیت‌ها.

ما دراینجا راهبران فردا را پرورش می‌دهیم. نیّت ما این است که هرکسی که وارد مجموعه می‌شود، نه فقط در کریپتو، بلکه در زندگی برای خود یک راهبر و مدیر باشد و بتواند جمعی را با خود به پیش برد.

دوره‌های آموزشی و گام‌هایی که در راهبران فردا برداشته‌اید چیست؟

تیم راهبران فردا، غیر از بازار مالی، روی ذهنیّت ثروت ساز و دیجیتال مارکتینگ هم کار می‌کند زیرا ما اعتقاد داریم که شما باید یک ساختار شخصیّت قوی داشته باشید و یک راه داشته باشید که آن هم فعالیّت‌های اینترنتی و آنلاین و دیجیتال مارکتینگ است  و برای مدیریت و سرمایه گذاری هم نیاز به یک بازار مالی دارید که کریپتو است. بخاطر همین راهبران فردا در این سه حوزه به صورت جدی فعالیّت می‌کند.

دوره‌ای که برای ارز دیجیتال طراحی شده دوره کاملاً کاربردی است. صحبت از مبحث های تخصصی نیست که دانشمندانی در این حوزه پرورش دهیم. ما می‌خواهیم افراد را به سطحی از توانایی برسانیم که با یک تحلیل متوسط و با مهارت خوب در مدیریت ریسک و سرمایه،با کنترل احساسات شخصی خود از این بازار پول دربیاورند و سریعاً به مبحث درآمدزایی برسند.

برای پول در آوردن در این بازار، شما با سطح متوسط ازدانش تحلیل تکنیکال اگر آشنا باشید، همچنین کار باصرافی و  مدیریت ریسک و داشتن یک استراتژی درست خیلی سریع‌تر می‌توانید وارد این بازار شوید.

ما تخصصمان را گذاشتیم بر کاربردی بودن دوره‌ها تا اینکه بخواهیم فقط مباحث تئوری را مطرح کنیم تا دانش‌پژوهان سردرگُم شوند.

پشتیبانی دوره‌ها به چه صورت است؟

نوشته دیگر :   تا به حال خواستید که آموزش آنزیم تراپی تخصصی یاد بگیرید؟

برای افرادی که در دوره‌ها شرکت می‌کنند، یک سال پشتیبانی رایگان داریم. کانال پشتیبانی ما مبتنی بر تمرین برآموزش‌هایی است که در دوره فرا گرفته‌اند. دانش‌پژوهان تحلیل‌های خود را در کانال قرار می‌دهند و ما نقاط قوت و ضعف را می‌گوییم تا افراد ماهی گیری را یاد بگیرند. همچنین در مدیریت ریسک و سرمایه هم کمک می‌کنیم تا دوستان با سطح مناسبی از توانایی برای ترید کردن برسند.

در کل کانال پشتیبانی هم با رویکرد آموزشی که همان توانمند سازی افراد است، شکل گرفته است که بعد از یک سال هم تریدر خوبی شوند و هم تحلیل‌گر برجسته.

سرفصل‌های دورۀ بازگشت به مدار سود چیست؟

فصل یک : مفهوم بازار مالی، انواع ابزارهای مالی

1) نقد 
تاریخچه پول از ابتدا تا ارز دیجیتال

2) مشتقات 
انواع قرادها در بازارهای مالی جهت پوشش ریسک سرمایه گذارها

3) انواع بازارهای مالی و اصطلاحات آن

فصل دوم

1) مفهوم بلاکچین
2) انواع توابع هش 
انواع قرادها در بازارهای مالی جهت پوشش ریسک سرمایه گذارها

3) معرفی انواع شبکه های بلاکچین 
4) هاوینگ و تاثیرات آن روی قیمت 
4) معنای هش پازل و فرآیند ماینینگ

فصل سوم : تحلیل و انواع آن

1) تحلیل فاندامنتال

2) تحلیل تکنیکال

3) انواع بازارهای مالی و اصطلاحات آن 

فصل چهارم : ترید حرفه ای

1) مهارت کار با ولت و صرافی های ارز دیجیتال
2) مهارت ذهنی یک تریدر و روانشناسی معامله گری 
3) مهارت مدیریت ریسک و تعیین سود زیان
4) انواع استراتژی های معاملاتی و ستاپ های مختلف

 

دوره بازگشت به مدار سود مبتنی بر آموزش‌ها، مطالعات و از هر چیزی مهم‌تر تجربه‌های شخصی اینجانب مجتبی قدیریان در بازار ارزهای دیجیتال بوده و تلاش شده است هر نکته مهم، کاربردی و موثر برای شروع و کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال به صورت کامل و بدون هیچ چشم داشتی آموزش داده شود.
تیم آموزشی راهبران فردا صرفاً چشم داشت آموزشی و توانمند سازی دانشجویان را دارد و از همین جهت کانال سیگنالی که شارژ ماهیانه داشته باشد ندارد.
برای پشتیبانی و توانمندسازی دانشجویان، اشتراک رایگان اپلیکیشن تدارک دیده شده تا دانشجویان با مدرس دوره‌ها و مشاوران راهبران فردا در ارتباط باشند و تمرینات غیر حضوری خود را ارائه داده و بازخورد دریافت نمایند.

لذتی بالاتر از آموزش دادن، تاثیرگذاری و به درآمد رساندن دیگران در جهان وجود ندارد.