عمومی

کولر گازی پاکشوما – کولر گازی اسپلیت – رادیاتور و شوفاژ – سینا قانعی

خرید کولر گازی پاکشوما

اگر به دنبال خرید کولر گازی پاکشوما، کولر گازی اسپلیت یا رادیاتور و شوفاژ هستید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

 

کولرگازی پاکشوما

در بازار فعلی، برندهای متعددی وجود دارند که طیف گسترده ای از سیستم ها را با کارایی و راحتی موجودات مختلف ارائه می دهند که بسیاری از خریداران را سردرگم می کند. اما عواملی وجود دارد که باید بر اساس آنها سیستم صحیح را تعیین کنیم.

 

اندازه اتاق

در دنیای HVAC یا تهویه گرمایشی و تهویه مطبوع، اندازه مناسب اهمیت دارد. سایز کم یا بیش از حد سیستم ها ممکن است منجر به قبض های برق بیشتر شود و ممکن است نتوانند دمای راحت شما را برآورده کنند. بنابراین چگونه می توانیم اندازه سیستم را تعیین کنیم؟

خوب برای پاسخ به این سوال یک قانون سرانگشتی وجود دارد که بسیاری از طراحان در محاسبات اولیه از آن استفاده می کنند. این قانون می گوید که برای هر 100-150 فوت مربع، 1 تن تبرید مورد نیاز است. این ممکن است متفاوت باشد زیرا محاسبه واقعی به عواملی مانند ارتفاع طبقه به طبقه، اشغال در آن منطقه، نما و جهت ساختمان نیز نیاز دارد. اما این قانون می تواند تخمین تقریبی از اندازه تناژ مورد نیاز برای آن منطقه ارائه دهد.

کولرگازی اسپلیت

در اینجا چند نکته و عوامل خاصی وجود دارد که باید قبل از نهایی کردن کولر گازی خود در نظر بگیرید:

تناژ

تناژ به ظرفیت خنک کننده سیستم تهویه مطبوع اشاره دارد که در آن یک تن به عنوان مقدار گرمای لازم برای ذوب یک تن یخ در 24 ساعت تعریف می شود. انتخاب یک دستگاه تهویه مطبوع با تناژ مناسب با توجه به اندازه اتاق ضروری است. برای اتاق های کوچکتر از 130 فوت مربع، کولرگازی 1 تنی بیش از اندازه کافی است. با این حال، برای اتاقی با مساحت 185 فوت مربع، یک کولرگازی 1.5 تنی برای اطمینان از خنک کننده موثر مناسب تر است.

 

بهره وری

بهره وری انرژی یکی از مهمترین پارامترهایی است که هنگام تصمیم گیری باید در نظر گرفته شود. با هزینه های بالای برق، ما کولرگازی را می خواهیم که حداکثر خنک کننده را تولید کند اما کمترین انرژی را مصرف کند. معیار برای بهره وری انرژی کولرگازی ، رتبه بندی ستاره دستگاه است که توسط دفتر بهره وری انرژی (BEE) استاندارد شده است. هرچه رتبه ستاره بالاتر باشد، بهره وری انرژی بهتر است. بنابراین، کولرگازی 5 استارت کمترین انرژی را در مقایسه با کولرگازی 1 ستاره مصرف می کند. علاوه بر این، دسته دیگری از کولرگازی وجود دارد که به عنوان سری اینورتر شناخته می شوند که در مقایسه با کولرگازی های معمولی، راندمان بالاتری در رتبه بندی ستاره های پایین تر دارند.

 

نوع اسپلیت یا پنجره ای

کولرگازی های پنجره معمولا ارزان تر هستند و نصب آن ها نسبتا آسان تر است، با این حال، در مقایسه با کولرگازی تقسیم شده بسیار پر سر و صداتر هستند. AC های اسپلیت توزیع هوای بهتری را ارائه می دهند، زیباتر به نظر می رسند و خنک کننده نسبتاً سریع تری را ارائه می دهند. علاوه بر این، AC های تقسیم شده بازده بالاتری را ارائه می دهند و برای استفاده طولانی مدت مناسب تر هستند. هر دو نوع کولر گازی در طرح ها و اندازه های بسیار متنوعی موجود هستند.

 

نوشته دیگر :   طراحی سایت وردپرس برتر

رادیاتور و شوفاژ

رادیاتور من از چه چیزی باید ساخته شود؟

بنابراین اکنون می دانیم که رادیاتور باید چقدر بزرگ باشد و چه مقدار گرما برای تولید نیاز دارد، می توانیم به موضوع بعدی در راهنمای خرید رادیاتور خود برویم، یعنی انتخاب موادی که می توان از آن ساخته شود. چند گزینه برای انتخاب وجود دارد. هر کدام مزایای خود را دارند، پس بیایید کمی آنها را بررسی کنیم.

فولاد

فولاد ضد زنگ یک ماده فوق العاده محبوب برای رادیاتورها است. محکم و قابل اعتماد است و طیف وسیعی از مزایای را به همراه دارد. به عنوان یک آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی است و برای حمام ها و آشپزخانه ها مناسب است، جایی که اغلب در معرض آب و گرما زیاد است. همچنین تعمیر و نگهداری آن بسیار کم است و پس از نصب نیاز به مراقبت کمی دارد.

 

آلومینیوم

آلومینیوم به دلایل مختلف به یکی از محبوب ترین مواد برای رادیاتورها در بین مصرف کنندگان و تولید کنندگان تبدیل شده است. تولید این فلز ارزان است که به تولیدکنندگان و خرده فروشان اجازه می دهد تا هزینه ها را کاهش دهند. این یک ماده بسیار سبک است که نصب را بسیار آسان می کند.

 

آلومینیوم نه تنها بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است، بلکه زیست تخریب پذیر است و در نتیجه سازگارتر با محیط زیست است. رادیاتورهای آلومینیومی قدیمی را می توان برای ضایعات فلزی بازیافت کرد و به راحتی به یک محصول جدید تبدیل کرد. آنها همچنین از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی دوستدار محیط زیست هستند. آلومینیوم انرژی حرارتی را به خوبی هدایت می کند و گرمای تولید شده توسط سیستم گرمایش مرکزی شما را بسیار سریعتر از سایر مواد به داخل اتاق منتقل می کند. این می تواند هزینه های انرژی را به خصوص در زمستان کاهش دهد.

 

چدن

رادیاتورهای چدنی از زمان تولد رادیاتورهای مدرن وجود داشته اند، بنابراین آزمایش و آزمایش شده و قابل اعتماد بودن آنها ثابت شده است. آنها از فلز بسیار انعطاف پذیر ساخته شده اند و این می تواند به این معنی باشد که مدت زیادی طول می کشد تا گرم شوند و در صورت نیاز به انفجار سریع گرما، آنها را نامناسب می کند.

 

با این حال، آنها گرما را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند، بنابراین گرمای خروجی آنها بادوام و قوی است. آنها همچنین گرما را بسیار یکنواخت توزیع می کنند زیرا اغلب از ستون هایی با فضاهای مساوی ساخته می شوند که هوا بین آنها جریان دارد. این ویژگی همچنین تمیز کردن رادیاتورهای چدنی را بسیار آسان می کند. این واقعیت که ستون ها خیلی از هم فاصله دارند به این معنی است که شما به راحتی بین و پشت ستون ها را تمیز می کنید.

حال اگر تصمیم گرفته اید تا هر کدام از این موارد را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت hc4s.shop مراجعه کنید.