روندهای بازاریابی محتوا برای تماشا در سال ۲۰۱۸

طبق گفته Smart Insights ، بازاریابی محتوا به عنوان مهمترین تکنیک برای فروش افزایشی رانندگی در سال ۲۰۱۷ شناخته شد. در صنعتی که همه چیز در مورد آزمایش است ، برخی از روندهای اساسی امسال مشخص نشده است و راه را برای بهترین روش های بازاریابی محتوا در سال آینده هموار می کند. در اینجا ۶ گرایش برای تماشای سال ۲۰۱۸ ارائه شده است.

بازاریابی محتوا

۱ ٫ برندها به سرمایه گذاری در محتوای اصلی ادامه خواهند داد

سرمایه گذاری

به تازگی ، دانش عمومی شد که غول فناوری اپل در نظر دارد بیش از ۱ میلیارد دلار برای محتوای اصلی سرمایه گذاری کند. اگرچه برخی از شایعات اپل در حال انجام این اقدام برای دستیابی به Netflix است ، ما معتقدیم که بیشتر از ذهنیت اپل وجود دارد تا پخش ویدیو. از آنجا که رقابت در فضای موبایل همچنان در حال گرم شدن است ، مارک تجاری باید مرتبط باشد. و برنامه نویسی با ارزش و اصلی می تواند به شرکت کمک کند تا مخاطبان خود را رشد داده و مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارد (دقیقاً مانند همه برندها باید!).

موبایل

Google همچنین برای پر کردن شکافهای محتوایی که با استفاده از الگوریتم جستجوی خود کشف کرده است ، محتوای اصلی را از شرکت های رسانه ای و مارک ها خریداری می کند ، و فیس بوک در حال سرمایه گذاری مقادیر زیادی سرمایه برای فیلم اصلی است. غافل از این ، غول خرید آنلاین آمازون شاید بزرگترین سرمایه گذار از همه باشد. در حالی که ما دقیقاً مطمئن نیستیم که همه اینها چه معنی دارد ، ما می دانیم که برخی از بزرگترین مارک های جهان محتوای اصلی و سازگار را با اهمیت می بینند.

اگر رقبای شما هنوز سرمایه گذاری روی محتوای حاوی تبلیغات را آغاز نکرده اند ، آنها به زودی. هم اکنون زمان ساختن رهبری فکر شما و الهام بخش مخاطبان شما است. به عنوان یک امتیاز اضافی ، سرمایه گذاری در ایجاد محتوای اصلی گزینه های مختلفی را برای کسب درآمد از آن محتوا ، از طریق چشم انداز و مشتریان فعلی یا از طریق ایجاد پیوند محتوا با تأثیر گذاران اصلی در برند ، به مارک تجاری شما می دهد.

۲ ٫ شفافیت پادشاه خواهد بود

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای بی حس می شوند. به ویژه ، هزاره ها می خواهند (و حتی انتظار داشته باشند) که شرکت ها شفاف ، معتبر و اختصاص داده شده به بازپرداخت باشند. با این حال ، به گفته Digiday ، فرسودگی فزاینده ای در تبلیغات برند ، ادعاهای زیست محیطی ، کمک های خیریه و پشتیبانی شرکت ها از دلایل وجود دارد. برخی از مارک های تجاری این موضوع را به شکلی جذاب به هم گره خورده اند ، اما بسیاری دیگر باعث می شوند که مصرف کنندگان این نوع تبلیغ را ناامید یا ناعادلانه بدانند.

خیریه

اعتماد جهانی در تحقیقات تبلیغاتی سال ۲۰۱۵ نیلزن مشخص می کند که مصرف کنندگان اعتماد خود را به کجا می رسانند. (نمودار زیر را ببینید). ما انتظار داریم که این روند اعتماد در سال ۲۰۱۸ ادامه یابد – با توصیه هایی که معتبرترین و تبلیغات آنلاین و تبلیغات اجتماعی کمتر از آن هستند.

از این نظرسنجی و تحقیقات مشابه دیگر مشخص است که مصرف کنندگان اعتقاد ندارند که همان اصالت را از مارک هایی که از طرف همسالان دریافت می کنند دریافت کنند. با حرکت به جلو ، برندها برای بستن هرچه بیشتر این شکاف باید روی شفافیت و افشای اطلاعات تمرکز کنند. به همین دلیل است که ما شاهد رشد بازاریابی تأثیرگذار در چند سال گذشته هستیم.

اما به خاطر داشته باشید که حتی کار با تأثیرگذار نیز می تواند مشکل باشد. کمیسیون تجارت فدرال همچنان اقدامات خود را برای حمایت از مصرف کنندگان از شرکت هایی که به اندازه کافی شفاف نیستند – با تأثیرگذار و موارد دیگر – ادامه می دهد. مثلاً آنچه را که با Machinima رخ داده است ، بگیرید:

در سال ۲۰۱۵ ، FTC به Machinima ، یک شبکه بازی یوتیوب ، هشدار داد مبنی بر عدم افشای تاییدیه های پرداخت شده به تأثیر گذاران یوتیوب که برای کانال تولید محتوا کردند.

و این تنها نمونه چنین نیست. جستجوی سریع Google نشان می دهد که عدم افشای شفافیت و شفافیت برای بسیاری از مارک ها مشکل ایجاد کرده است.

برای ایجاد (و حفظ) اعتماد مخاطبان خود ، مرحله بعدی بازاریابی تأثیرگذار و مارک تجاری این است که اطمینان حاصل کنید که هر مطلبی که ایجاد می کنید ، خواه در رسانه های اجتماعی ، وب سایت شما و یا موارد دیگر ، باید کاملاً شفاف باشد.

۳ bud بودجه بازاریابی محتوا به افزایش خود ادامه خواهد داد

اخیرا
مطالعه نشان می دهد که تخصص در ساختمان در بازاریابی محتوا هدف شماره یک بازاریاب در آسیا اقیانوس آرام است. بودجه بازاریابی محتوای ایالات متحده ، مانند سایر کشورهای جهان در حال افزایش است. این خبر بسیار خوبی برای بازاریابان محتوا است که سالها منتظر بوده اند تا تلاش خود را تصدیق کنند. با این حال ، جالب است که این بودجه ها به طور معمول حول تبلیغات و پروژه های تبلیغاتی بومی می چرخند.

بسیاری از مارک ها همچنان به بازاریابی محتوای خود مانند تبلیغات فکر می کنند ، اما بازاریابی محتوا باید منحصر به فرد باشد و به طور مداوم برای مدت زمان طولانی به مخاطب تحویل داده شود – در اثر انفجار کوتاه تحویل داده نشود. بخش بازاریابی محتوای شما باید بیشتر مانند یک شرکت رسانه ای عمل کند و کمتر مانند یک شرکت تبلیغاتی باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید وقتی که بودجه ۲۰ خود را تعیین می کنید۱۸ استراتژی بازاریابی محتوا.

۴ duties وظایف بازاریابی محتوا به همپوشانی خود ادامه خواهند داد

این روزها ، تعیین دقیق چه کسی مسئول محتوا می تواند دشوار باشد. نقش ها و وظایف در داخل بخش بازاریابی تغییر می کند ، و حتی سایر بخش ها برای کسب حق مالکیت استراتژی محتوای برند ، صدا و اجرای خود تلاش می کنند. روابط عمومی و ارتباطات ممکن است سازندگان محتوای جداگانه خود را داشته باشند ، ممکن است مدیران رسانه های اجتماعی با تیم رسمی محتوای رسمی ادغام نشوند و هیچ کس واقعاً مسئولیتی ندارد. چنین بی نظمی می تواند به یک استراتژی بسیار متنفر محتوا منجر شود.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، رهبران بازاریابی (ترجیحاً CMO یا بالاترین موقعیت بازاریابی) باید قدم بردارند و کنترل خود را به دست گیرند ، و راهنمایی کنند که شخص اصلی (یا تیم) برای استراتژی محتوا است. متخصصان بازاریابی نیز باید اطمینان حاصل کنند که همه در همان صفحه درباره افرادی که استراتژی محتوا و اجرای آن را دارند ، با رهبران سایر بخش ها ملاقات می کنند. در سال ۲۰۱۸ ، اطمینان حاصل کنید که بخش بازاریابی و سازمان کل شما در رابطه با محتوا در همان صفحه قرار دارند.

علاوه بر این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی محتوای شما به طور مداوم در حال بهبود است ، برای مخاطبان و افراد مختلف سفارشی می شود و با قالب های جدید سازگار است تا مشتریان حدس بزنند. همیشه می توان ایده ها را بهبود بخشید. برای کاهش برخی از سردرگمی ها با نقش ها ، ممکن است تیم محتوای شما در سال ۲۰۱۸ نیاز به رشد و سازگاری داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در زمینه های زیر کارمندانی دارید که دارای استعداد هستند:

     

  • ویرایش ، تصویر سازی و طراحی گرافیکی
  •  

  • ویرایش و تولید ویدیو
  •  

  • تبلیغ و توزیع محتوا
  •  

  • بهینه سازی محتوا در قالب های مختلف
  •  

  • مهارت های تولید و ویرایش صوتی
  •  

  • نام تجاری و ارتباطات
  •  

  • معیارها ، تجزیه و تحلیل و گزارش
  •  

  • خرید و تبلیغات رسانه ای
  •  

  • توسعه استراتژی ، اجرای و مدیریت تبلیغات

سازمان های موفق از طیف وسیعی از تاکتیک های محتوا در طیف گسترده ای از انواع و کانال های رسانه ای استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید. با راهنمایی روشن از سوی مدیران بازاریابی و آمیختن درست استعداد بازاریابی ، می توانید یک استراتژی محتوا را به خوبی تعریف کنید که در تمام تاکتیک های انتخاب شده شما بسیار موفق است.

۵ ٫ IoT (اینترنت اشیاء) محتوا را از صفحه نمایش خارج می کند

مشتریان دیگر به شکلی که محتوا را مشاهده کنند ، محدود به صفحه نیستند. و در حالی که همیشه قالبهای مختلف محتوا (رادیو ، تلویزیون ، بیلبوردها) در دسترس بوده است ، اینترنت اشیاء آن را به گونه ای ساخته است که محتوا به شکلی کاملاً جدید در زندگی ما بافته شود. در نظر بگیرید که چگونه ما در حال حاضر با فناوری هایی مانند Siri اپل تعامل داریم. وقتی کاربران صحبت می کنند ، سیری در هر کجا و هر زمان که به آن احتیاج داشته باشد ، با محتوای تماس و پاسخ پاسخ می دهد. سرویس صوتی آمازون ، الکسا ، همچنین به درگاه دیجیتال محتوا تبدیل می شود.
دیجیتال

بسیاری از سازمان ها از الکسا برای به اشتراک گذاشتن مطالب با مخاطبان خود در ورای صفحه لپ تاپ ، تبلت یا تلفن خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، انجمن قلب آمریکا از الکسا برای ارائه جزئیات عملکرد CPR ، شامل اطلاعات گام به گام در مورد نحوه انجام فرایند در شرایط اضطراری استفاده می کند. این محتوا همچنین شامل اطلاعات مربوط به علائم هشدار دهنده سکته مغزی یا حمله قلبی است.

مارک غذای حیوانات اهلی پورینا همچنین از الکسا آمازون ، به ویژه از محتوای “بپرسید Purina” سود می برد.

Ask Purina طیف گسترده ای از اطلاعات مربوط به نژاد سگ را شامل می شود ، از جمله سطح ریختن هر نژاد ، سطح انرژی ، اندازه و موارد دیگر.

با IoT ، همه چیز در حال تبدیل شدن به دیجیتال (و صدا فعال می شود). با بازاریابی مجاورت مبتنی بر چراغ ، سنسورها ، جفت شدن دستگاه و موارد دیگر ، فرصت های جدید و جالب بسیاری برای بازاریابان برای سرمایه گذاری در تعامل با محتوا وجود دارد که برای مخاطبان خود احساس تازه ای می کند. این نوع از مطالب بسیار هدفمند می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان خود در مکان مناسب و بهترین زمان کمک کند.

۶ video ویدیوی از پیش ضبط شده تا ۲۰۱۷

است

خوب ، شاید به خوبی از بین نرود ، اما محتوای ویدیویی از پیش ضبط شده همچنان توسط فیلم های زنده تحت الشعاع قرار می گیرد. بافر در سال ۲۰۱۶ نظرسنجی را انجام داد که بینشی از نحوه بازاریاب دیدن فیلم در حال تغییر مشاهده کرد و بیش از ۸۰ درصد گفتند که می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری ایجاد کنند. ۴۲ درصد بطور خاص می خواستند ویدیوی زنده بیشتری بسازیم. ما انتظار داریم که تعداد دوم همچنان در حال افزایش باشد. در حالی که ویدئوی زنده واقعاً در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ منفجر شده است ، ما معتقدیم که در سال ۲۰۱۸ حتی اصلی تر خواهد شد.

طبق فیس بوک ، کاربران ۳ برابر زمان بیشتری را صرف تماشای فیلم های زنده نسبت به فیلم هایی می کنند که دیگر زنده نیستند و بیشتر از ۱۰ برابر نظر می دهندبیشتر در طول فیلم های زنده. علاوه بر این ، یک نظرسنجی Livestream نشان داد که: ۸۰٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند یک ویدیوی زنده تر از خواندن پست وبلاگ باشند. خوب این است که فیلم زنده می تواند تقریباً برای هر مشاغل کار کند ، خواه یک نگاه دقیق به محصولات شما باشد یا صحنه های پشت پرده به فرهنگ شرکت شما نگاه کند. شما یک فرصت منحصر به فرد برای استفاده از فیلم زنده قبل از برخی از رقبای خود دارید ، بنابراین امروز شروع کنید!

کنجکاو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین روندهای بازاریابی محتوا؟ برای به روزرسانی بیشتر بازاریابی دیجیتال در وبلاگ ما مشترک شوید