عمومی

قبل از خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

املاک

 

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.

وقتی به سرمایه گذاری در املاک فکر می کنید، خرید ملک سرمایه گذاری و اجاره آن ممکن است اولین چیزی باشد که به آن فکر می کنید – و در حالی که این یک گزینه قابل دوام است، از نظر همه گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تنها یک قطره در اقیانوس است. در اختیار شما

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.

محدودیت‌های سند می‌تواند بر نحوه استفاده، تزئین و لذت بردن از خانه‌تان تأثیر بگذارد. قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، مطمئن شوید که قبل از خرید هرگونه محدودیت سندی را که با آن مواجه خواهید شد را مطالعه کرده و کاملاً درک کرده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید متوجه شوید که خانه دارای محدودیت قانونی است یا خیر.

خرید آپارتمان در غرب تهران 

یک نمونه از وام دهندگان پول سخت شامل وام های ثابت و برگشتی است که در آن پس از فروش خانه، سود خود را به صورت یکجا پس می گیرید. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات وام‌های ثابت و تلنگر ارائه می‌کنند.

بسیاری از املاک آنهایی که مستقیماً توسط مالکی با انگیزه به فروش می‌رسند ممکن است تا حد زیادی از طریق دهان به دهان فروخته شوند. باله‌های خانه‌ای که در جستجوی جواهرات پنهان هستند که با کمترین تلاش یا کاری که خودشان می‌توانند انجام دهند، می‌توانند به سرعت برای سود زیادی در فروش مجدد آن‌ها را بازگردانند، به‌ویژه می‌خواهند مراقب املاک خارج از بازار باشند.

 

خرید مسکن مهر پرند 

اگر تصمیم به درخواست امتیاز دارید، دیگر خواسته های خود را محدود کنید. فروشندگان دوست دارند پیشنهادی را قبول کنند که کمترین پیچیدگی را برای آنها دارد. اگر امتیازات و همچنین تعمیرات، تعویض و خدمات را بخواهید، فروشنده احتمال بیشتری دارد که پیشنهاد شما را منتقل کند. اگر تعمیرات برای شما الزامی است، پیشنهاد قیمت کمتر و پوشش هزینه های بسته شدن را خودتان در نظر بگیرید.

خانه مدل یک ملک نمایشی است که برای نمایش کار یک سازنده خانه به خریداران احتمالی در نظر گرفته شده است. این طرح، پلان طبقه، ارتقاء و امکانات خانه های جدید ساخت و ساز بالقوه در حال توسعه را به نمایش می گذارد. خانه های مدل می توانند انواع مختلفی از سبک های خانگی داشته باشند.

از سهام خانه خود برای بازپرداخت نقدی استفاده کنید. البته ، در حین انجام ارزیابی خود، ارزیاب های خانه به خانه های دیگر در همسایگی شما نیز نگاه می کنند تا ارزش بالقوه محل سکونت شما را مقایسه کنند.

نامه پیش تأیید شما نشان می دهد که شما در مورد خرید خانه جدی هستید. نمایندگان و فروشندگان می دانند که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما برای دریافت وام مشکلی نخواهید داشت. نامه پیش تأیید شما به شما کمک می کند تا زمانی که خانه مناسب را پیدا کردید، پیشنهاد خود را تقویت کنید و به فروشنده نشان دهید که توانایی مالی برای خرید خانه را دارید.

آیا نمی دانید ارزش ارزیابی شده خانه شما در برابر ارزش بازار آن چقدر است – و چگونه هر دو ممکن است بر فروش بالقوه یا خرید خانه تأثیر بگذارند؟ شما تنها نیستید، زیرا ارزش ارزیابی شده یک ملک اغلب می تواند به طور قابل توجهی با همان ارزش بازار املاک و مستغلات در عمل متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ارزش ارزیابی شده در مقابل ارزش بازار، و چگونگی تعریف هر اصطلاح توسط متخصصان صنعت، راهنمای مفیدی برای این اصول اولیه املاک و مستغلات گردآوری کرده ایم.

آپارتمان شما برای زندگی غیرقانونی یا ناامن است : برای نقض قرارداد از سوی صاحبخانه بررسی کنید. اگر آنها نتوانند یک محیط تمیز، ایمن یا کاربردی را فراهم کنند، ممکن است بتوانید به طور کلی از قرارداد اجاره خود خارج شوید. این یک دلیل موجه برای شکستن اجاره نامه بدون عواقب مالی در نظر گرفته می شود

آیا سعی می کنید بفهمید چگونه می توان سهام ایجاد کرد؟ ما چند ایده داریم. برخی از آنها کمی سهام را به سرعت ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر مدتی طول می کشد. همه ایده ها به مقداری پول و صبر نیاز دارند.

مگر اینکه بتوانید یک پیشنهاد تمام نقدی برای یک خانه ارائه دهید، باید برای تامین مالی خرید، وام مسکن را تایید کنید. اولین قدم برای دریافت وام مسکن، درخواست برای پیش تایید است. قبل از اینکه به طور جدی خرید خانه را شروع کنید ، به یک پیش تایید نیاز دارید . وام دهنده شما تمام یا برخی از اطلاعات مالی شما، از جمله درآمد، سابقه اعتباری و بدهی فعلی شما را تأیید می کند.

 

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

فروش ملک اجاره ای نسبت به سایر انواع املاک و مستغلات چند چروک بیشتر دارد. هر اجاره ای که قبل از تاریخ بسته شدن به فروشنده پرداخت می شود باید در جدول پایانی در معامله اجاره املاک و مستغلات محاسبه شود. این بدان معناست که فروشنده هر مبلغ اجاره ای را که نشان دهنده دوره زمانی بسته شدن تا پایان دوره اجاره – معمولاً یک ماه است – به خریدار بدهکار است دلایل زیادی وجود دارد که یک مستاجر ممکن است تصمیم به اجاره فرعی فضا بگیرد. شاید مستاجر اصلی – معروف به اجاره‌دهنده فرعی – فضای زیادی داشت و می‌خواست با پر کردن دفتر خالی، برای کسب درآمد اجاره دهد. ممکن است مستاجر خیلی بزرگ شده باشد و نقل مکان کرده باشد، اما همچنان در یک قرارداد بلندمدت قفل شده بود، بنابراین برای پوشش هزینه‌ها باید اجاره فرعی انجام می‌شد.