سئو و دیجیتال مارکتینگ

چرا سازمان شما به آموزش مهارتهای دیجیتال احتیاج دارد

دیجیتال تحول پذیر است. اکنون مصرف کنندگان در هر مرحله از سفر مشتری خود در اختیار موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی هستند – ۸۱٪ از آنها تحقیق آنلاین را قبل از خرید انجام می دهند و ۷۰٪ از سفر خریدار قبل از رسیدن به یک نمایندگی فروش کامل است. دیجیتال ، مصرف کنندگان را قادر ساخته است تا خودآموز شوند و در تصمیم گیری قطعی برای خرید ، بسیار تردید کنند.

دیجیتال

این امر باعث می شود تا سازمان ها در صورت دستیابی به موفقیت پایدار مشتری و کسب هرچه بیشتر سودآوری ، با این رشد دیجیتال اذعان و سازگار باشند. ۷۶٪ بازاریابان فکر می کنند که بازاریابی در دو سال گذشته نسبت به پنجاه گذشته تغییر کرده است ، این بدان معنی است که افزایش مداوم ضروری است.

۸۵٪ از شرکت ها فکر می کنند که تحول دیجیتال یک فرصت رقابتی است.

سازمان هایی که تصمیم می گیرند مشتری ها و چشم انداز خود را با یک استراتژی بازاریابی خوب دیجیتال درگیر کنند ، می توانند آگاهی از برند ، تولید پس انداز هزینه و در نهایت رانندگی درآمد را آسان تر کنند. به همین دلیل است که متخصصان دیجیتال ماهر یک دارایی ضروری هستند.

با وجود مزایای غیرقابل انکار که دیجیتال به ارمغان می آورد ، حجم بالایی از سازمانها در برابر استفاده از ابزارها و فناوریهای دیجیتال مقاوم هستند ، واقعیتی که ما در گزارش مهارتهای دیجیتال در سال ۲۰۱۶ خود را بیان کردیم. این فقدان بودجه و منابع موجود ، ترس از دست دادن کنترل یا شک و تردید عمومی مبنی بر اینکه دیجیتال می تواند بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری را به همراه داشته باشد ، باید این موانع اتخاذ دیجیتال را برطرف کند تا موفقیت سازمانی در تضمین شود.

سرمایه گذاری

۳۰٪ بازاریابان ادعا می کنند که عدم آموزش مهارتهای جدید مانع اصلی موفقیت است.

جواب ساده است. یک سرمایه گذاری کوتاه مدت در آموزش مهارت های دیجیتال منجر به پاداش بلند مدت خواهد شد – توانمندسازی یک سازمان و کارمندان آن ، حفظ مزیت رقابتی خود و اطمینان از عقب ماندن آنها.

اگر هنوز شک دارید که چگونه سازمان شما می تواند از یک برنامه آموزشی استراتژیک و پایدار آموزش دیجیتال بهره مند شود ، ما مزایای اصلی زیر را بیان کردیم:

۱ skills مهارتهای دیجیتال می توانند باعث ایجاد انگیزه در کارکنان شوند

در حال حاضر ، کمبود بی سابقه مهارت های دیجیتال جهانی وجود دارد که بر همه صنایع تأثیر می گذارد. در نتیجه ، جذب کاندیداهای صالح ، مشکلی را برای سازمانها با هر اندازه ایجاد می کند.

مشکلی

از آنجا که آنها برای استخدام معدود حرفه ای های دیجیتالی موجود وجود دارند ، در رقابت با یکدیگر هستند ، مشاغل کوچکتر نیز رنج می برند ، در عدم مطابقت با حقوق و مزایای فزاینده و بسته های مزایایی که به راحتی توسط رقبای شرکتی خود ارائه می دهند.

استخدام

با وجود این تقاضای فوری ، سطح مهارت های دیجیتال در سراسر جهان به طرز حیرت انگیزی کم است. در گزارش مهارتهای دیجیتال ما در سال ۲۰۱۶ ، بازاریابان در سراسر ایرلند ، انگلستان و ایالات متحده ، هنگامی که بر روی صلاحیت دیجیتالی خود آزمایش شده اند ، به طور متوسط ​​فقط ۳۸ درصد امتیاز کسب کرده اند. این امر با اذعان گسترده ای همراه است که آنها باید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند تا در نقش خود شایسته باقی بمانند (۸۶٪ ایرلند ، ۶۹٪ انگلیس و ایالات متحده).

بیشتر و بیشتر ، شرکت ها در جستجوی استخدام متخصصان ماهر در سطح بین المللی به عنوان راه حلی برای این کمبود استعداد هستند. با این حال ، گزینه ساده تر و در نهایت مقرون به صرفه تر ، پرورش استخر استعدادی بومی است.

راه حل

طبق گفته Adobe ، سازمانهایی که برنامه ای برای بلوغ دیجیتالی خود دارند ، هدف آن آموزش و پرورش مهارت های نیروی کار موجود خود هستند. آنها درک می کنند که آموزش ، و فرصت برای پیشرفت حرفه ای و شخصی اغلب اولویت اصلی کارمندان است. بدون آن ، آنها می توانند احساس تحریک و سرخوردگی کنند.

اگر سازمانها به کارکنان خود با آموزش دیجیتالی توانمند شوند ، آنها نه تنها از قابلیت های جدید دیجیتالی و نگرش انگیزانه خود بهره مند می شوند ، بلکه می توانند از این آموزش به عنوان یک ابزار قدرتمند نگهداری نیز بهره بگیرند.

۹۵٪ شرکت ها ادعا می کنند که مهمترین مزیت تحول دیجیتال افزایش بهره وری کارمندان است.

۲ skills مهارت های دیجیتال می توانند به درآمد بیشتر کمک کنند

ابزارها و فناوریهای دیجیتال قبلاً تأثیر عمیقی بر اقتصاد جهانی داشته اند. در سال ۲۰۱۶ ، درآمد جهانی تبلیغات آنلاین برای اولین بار از تبلیغات تلویزیونی پیشی خواهد گرفت و پیش بینی می شود که کل درآمد تبلیغات دیجیتال تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۲۶۰ میلیارد دلار برسد.

بودجه تبلیغاتی دیجیتال و بودجه بازاریابی بطور منظم در حال گسترش است زیرا تعداد فزاینده ای از سازمان ها شروع به تصدیق مزایای کسب و کارهایی می کنند که دیجیتال می تواند به دست آورد. طبق گزارشی از Capgemini ، شرکتهایی که شدت دیجیتالی قوی تری دارند درآمد بیشتری از دارایی های بدنی خود می گیرند و بین ۹ تا ۲۶ درصد سود بیشتری دارند.

خیلی زیاد تکنولین وجود داشته استپیشرفتهای منطقی برای سازمانها که بتوانند به تنهایی رویکردهای بازاریابی و فروش سنتی را ترقی کنند. تنها ۲۸٪ چشم اندازهایی که سرد خوانده می شوند در واقع در گفتگوها شرکت می کنند و تنها ۱٪ از این تماسهای سرد در نهایت به قرارهای ملاقات تبدیل می شوند. هرچه مصرف کنندگان با استفاده از دیجیتال قدرت بیشتری پیدا کنند ، آنها به تخصص فروشندگان بیشتر اعتماد می کنند و بیشتر به توانایی خود در تحقیق اعتماد می کنند. در پاسخ به این تغییر قدرت ، سازمانها برای دستیابی مؤثر به آنها باید از عملکردهای فروش و بازاریابی خود استفاده کنند و از همان کانالها و سیستم عاملهای خود استفاده کنند.

تا سال ۲۰۲۰ ، مشتریان ۸۵٪ از تعامل خود با شرکت را بدون تعامل با یک انسان مدیریت می کنند.

مهارتهای دیجیتالی می توانند سازمان شما را قادر سازند تا روابط مشتری خود را بهتر پرورش دهد ، خود را به عنوان یک رهبر متفکر صنعت مستقر کند و خریداران بیشتری را در طول سفر مشتری تبدیل کند. آموزش مهارت های دیجیتالی این پتانسیل را رها می کند.

۳ skills مهارت های دیجیتال می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها ایجاد کنند

همه ما این عبارت را شنیده ایم: “برای پول در آوردن پول خرج کن”. اما در مورد هزینه کردن برای صرفه جویی در پول نیز چطور؟ با داشتن یک مهارت کامل دیجیتال ، سازمان شما می تواند هر دو را بدست آورد.

انجمن آموزش و توسعه آمریکا (ASTD) اطلاعات مربوط به آموزش را از بیش از ۲۵۰۰ بنگاه جمع آوری کرد و دریافت که سازمان هایی که آموزش جامع ارائه می دهند ، ۲۱۸٪ درآمد بالاتری را برای هر کارمند نسبت به مشمولان آموزش های جامع تر دارند. این بدان معنی است که اقدام ساده ایجاد انگیزه برای کارکنان از طریق آموزش مهارت می تواند مبلغ قابل توجهی را برای یک سازمان پس انداز کند. به همین ترتیب ، طبق اعلام انجمن مدیریت آمریکا ، هزینه استخدام و آموزش کارمند جدید بین ۲۵ تا ۲۰۰ درصد جبران خسارت سالانه است ، بنابراین آموزش مهارت می تواند با کاهش گردش مالی غیر ضروری کارکنان دوباره هزینه های خود را کاهش دهد. علاوه بر این ، سایر مزایای مالی می تواند شامل پس انداز نیروی کار ، کاهش روزهای کاری از دست رفته و افزایش بهره وری باشد.

اصول اصلی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر بهره وری و مقرون به صرفه است:

     

  • گزینه های دقیق هدف گذاری آگهی می تواند منجر به هزینه کمتری برای هر سرب شود
  •  

  • تعامل آنلاین آسان و فوری با مخاطب هدف تقسیم شده می تواند مبلغ بیشتری برای هزینه کمتری تبدیل کند
  •  

  • فراوانی داده های ابزارهای تحلیلی بینشی ارزشمندی را ارائه می دهد که می تواند به اصلاح استراتژی دیجیتال و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری کمک کند.

به گفته گارتنر ، ۴۰٪ سازمان ها ادعا کردند که از صرفه جوئی قابل توجهی در استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات خود دریافت می کنند. این پس اندازها پس از آن می توانند در تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتالی دوباره مورد استفاده قرار گیرند تا دوباره بتوانند درآمدی را با هزینه کلی پایین تر تکرار کنند.

۴ skills مهارت های دیجیتالی می توانند به سازمان شما برای توسعه یک رقابت رقابتی کمک کنند

یک مهارت دیجیتالی قوی دیگر یک لوکس برای سازمانها نیست – این یک عنصر اساسی برای هر مدل تجاری رقابتی است. با وجود این ، آخرین گزارش مهارتهای ما نشان می دهد که سازمانها تا حد زیادی از دیجیتال متمایز هستند. فقط ۳۱٪ از سازمانهای آمریکا ، ۲۵٪ انگلیس و ۴۰٪ در ایرلند احساس می کنند که به صورت دیجیتالی درگیر هستند و اجماع عمومی در بین کارمندان این است که سرعت تغییرات فن آوری و دیجیتال خیلی آهسته است.

به گفته مک کینلی ، اکنون ۹۰٪ از کل نقشهای بازاریابی نیاز به مهارتهای دیجیتالی دارند. این امر به این دلیل است که تخصصهای دیجیتال در مقایسه با تکنیک های سنتی بی نهایت هدفمند ، کارآمدتر و قابل اندازه گیری هستند. دیجیتال یک عامل محور داده برای موفقیت است. این نرم افزار می تواند فرایندها و تلاشهای لازم را بهبود بخشد ، ضمن اینکه قابلیتها را نیز گسترش می دهد. توانایی به دست آوردن بینش های دقیق و ترجمه این بینش ها به اقدامات بدین معنی است که در صورت موفقیت آمیز بودن ، ابزارها و کانالهای دیجیتالی می توانند به سازمانها در توسعه کمک کنند و یک مزیت رقابتی تأثیرگذار را حفظ کنند.

رسانه های اجتماعی می توانند بستری را برای خدمات دقیق مشتری آنلاین فراهم آورند که باعث افزایش نرخ نگهداری می شود. بازاریابی موبایل می تواند به یک سازمان برای توسعه حضور همه جانبه برند کمک کند. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند روابط ارزشمندی را از طریق محتوای مفید در هر مرحله از سفر مشتری پرورش دهد. و هر کمپینی که ساختید می تواند با استفاده از ابزارهای تحلیلی اندازه گیری و بهینه شود.

برخی از موانع اصلی پذیرش دیجیتالی عدم تخصص در خانه و همچنین عدم تعهد سازمانی به منطقه است. برای تحقق پتانسیل های موجود در دیجیتال برای سازمان شما ، لازم است آموزش مهارت های لازم را داشته باشید تا بتوانید مزایای مهم آن را بشناسید و اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت فعلی دیجیتال و اینکه چرا سازمان شما باید این ابزارها و تکنیکها را اتخاذ کند ، می توانید برای دانلود گزارش مهارتهای ما در اینجا کلیک کنید.

سوفی الیزابت اسمیت