ساخت اتاق کمپرسی کامیون یک فناوری جدید است. که به منظور افزایش بازدهی و کاهشهزینه های حمل و نقلدرصنعت حمل و نقل بار در سراسر جهان استفاده میشود. این فناوری، بسته بندی بار را با استفاده از قابلیت های پیشرفته فشار قوی، به حجم کوچک تبدیل می کند. این روش، به عنوان یک راه حل پایدار برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهرستان ها نظیر شهرستان های پرجمعیت، اتاق کمپرسی دست دوم مورد توجه قرار گرفته است.
بسیاری از شرکت های کمپرس سازی حمل و نقل بار در سطح جهان، از این فناوری استفاده می کنند. تا بسته های خود را به صورت مؤثر و با کمترین ضایعات حمل کنند. با استفاده از این روش، بسته های بزرگ تبدیل به بسته های کوچک تر می شوند. و در نتیجه، می توانند به طور مؤثر تر در فضای کامیون حمل شوند. این روش، هزینههایحملونقل اتاق کمپرسی را کاهش می دهد و به شرکتها کمک می کند تا بازدهی خو درا افزایش دهند.
توجه به این نکته ضروری است که فرآیند ایجاد ساخت اتاق کامیون بسته به الزامات ومقررات خاص هر منطقه یا شهر ممکن است متفاوت باشد. بنابراینتوصیه می شود با کارشناسان در این زمینه تماس بگیرید تا از مطابقت با مقررات جاری اطمینان حاصل کنید.
تولید اتاق کمپرسی قابل نصب بر روی خودروهای 10 چرخ، 6 چرخ، کامیونت و تریلی
طرح اتاق کمپرسی مایلری ساده، مایلری فابریک و سوئدی و … میباشد
طراحی و ساخت اتاق کمپرسی با کاربردهای مختلف (سنگکش، رمپدار، دردوکاره، لبه اضافه و …)
پلهای اتاق کمپرسی در کلیه طرحها از ورق خمشده میباشد
کلاف زیر و رو از ورق خمشده (طرح مایلری فابریک)، همچنین از ناودانی صنعتی (طرح مایلری ساده)
ساخت اتاق با ورق 4و6 میلیمتر، 6و8 میلیمتر، 8و10 میلیمتر (St52,St37 ضدسایش)
ساخت اتاق دامپتراکی با کف دوبل
ساخت اتاق بصورت تک جک و جفت جک ( استفاده از بهترین نوع جک)
استفاده از پمپها و سیستم هیدرولیک درجه یک (پمپهای 9 پیستون و دندهای کنترل اطاقها از داخل کابین درب عقب بصورت اتوماتیک (مکانیکی)
ورق کف به کلاف ثابت و قوطی های کف اتاق جوش می خورد
استفاده از لوله های همرکز یکپارچه جهت لولای انتهای اتاق
نصب ضربدری انتهای کلاف ثابت
مهم ترین اصل برای ساخت اتاق کمپرسی و مقاومت آن
ایجاد یک کمپرس سازی کامیون یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی دقیق و اجرای دقیق دارد.
اولین گام در ایجاد یک اتاق تخلیه کامیون، انتخاب مواد مناسب است. اتاق کمپرسی باید از مواد محکمیساختهشودکه بتواند در شرایط سختی که در طول عملیات درمعرض آن قرارمیگیرد مقاومت کند. به طور معمول، از فولاد یا آلومینیوم برای ایجاد فضای سطل بادوام و انعطاف پذیر استفاده می شود.
پس از انتخاب مواد، ساخت اتاق کمپرسی طراحی و ترسیم می شود. طراحی باید نیازهای خاص مشتریرا برآورده کند و تمام عملکردهای لازم مانند ظرفیت بارگیری، گزینههای تخلیه و ویژگیهای ایمنی را در نظر بگیرد.
| ساخت اتاق کامیون تهران |
پس از تکمیل طراحی، اتاق کمپرسی در یک کارگاه یا کارخانه ساخته می شود. در اینجا پانیل های فولادی یا آلومینیومی بریده شده و شکل می گیرند تا نیازهای طراحی خاص را برآورده کنند. سپس قطعات به هم جوش داده شده یا پیچ می شوند.
پس از تکمیل ساخت اتاق کمپرسی، به شاسی کامیون وصل می شود. برای اطمینان از اینکه کمپرسی به طور ایمن و پایدار روی کامیون قرار می گیرد، این کار به اندازه گیری ها و تراز دقیق نیاز دارد.
اتاق مورد آزمایش و بازرسی قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که الزامات را برآورده می کند. تمام عملکردهای اتاق از جمله ظرفیت بارگیری، گزینه های تخلیه و ویژگی های ایمنی بررسی می شود.
به طور کلی، ایجاد کمپرس سازی کامیون یک فرآیند پیچیده است.
معمولاً سازنده اتاق کمپرسی که نیاز به برنامهریزی دقیقواجرای دقیق دارد. با استفاده از مواد مرغوب و تکنیک های ساخت و ساز دقیق، می تواند یک اتاق بادوام و قابل اعتماد ایجاد کند که پاسخگوی نیازهای مشتری باشد.




