عمومی

محبوب ترین ادکلن ها برای هدیه دادن به خانم ها

 

بسیاری از افراد با باور اینکه اگر ادکلن یا عطری را به کسی هدیه بدهیم فاصله بین مان می افتد هیچگاه دست به این کار نمی زنند. اما باید این را هم در نظر بگیرید که خانم از آنجایی که علاقه زیادی به ظاهر خود دارند وقتی ادکلن یا عطر و اسانسی را به عنوان هدیه دریافت می کنند بسیار ذوق زده می شوند. بر همین اساس ما در این مقاله می خواهیم به معرفی 3 عطری که محبوب است در بین خانم ها صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  • عطر استیل مخصوص جنیفر لوپز: این ادکلن در سال 2003 میلادی تولید و به بازار عطر فروشان تحویل داده شده است. یک ادوپرفیوم زنانه معروف و محبوب است که از آن زمان تا به الان هم بسیار مورد توجه قرار میگیرد. این ادکلن به گروه بویایی گلهای بهاری تعلق دارد. با این حال طبع آن خنک اما طعم آن شیرین است.

رایحه اصلی موثر ادوپرفیوم استیل از  طریق برند آمریکایی لوپز، یعنی عطر چای با تند و هوس انگیز چوب و مشک است. این محصول می تواند نماد یک زن پاکدامن با لطافت‌های ناتمام زنانگیباشد. به همین دلیل طرفداران مخصوص خود را دارد. این ادکلن یکی از بهترین ها برای فصول بهار و تابستان است.

طراحی شیشه ای ادکلن بسیار ساده اما برای هر خانمی بسیار جذاب خواهد بود. چرا که رنگ مورد علاقه خانم دقیقا رنگ شیشه و مایع داخلی عطر استیل است. از ترکیبات این ادکلن می توان به ترتیب زیر اشاره کرد.

نت اولیه: سیب – برنج- نارنگی ماندارین – چای

نت میانی: گل یاسمن سفید – گل فریزیا- گل زنبق

نت پایانی: گل رز- گل زنبق – کهربا- چوب صندل

atrepedarkhandeh.com

بیشتر بدانید : عطر و ادکلن سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

 

  • ادکلن آمورآمور:ادکلن آمور آمور در سال 2003 درکشور فرانسه تولید و تکثیر شد. این ادکلن که مخصوص برند کارشال است. یکی از محبوب ترین ادکلن های مخصوص خانم های محترم است. همچنین این ادکلن به گروه بویایی میوه ای تعلق دارد. به همین دلیل است که اکثر خانم ها برای استفاده روزانه خود از آن کمک میگیرند. ماندگاری این ادکلن طولانی مدت و قدرت پخش بالایی دارد. به همین دلیل است که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم ها باشد. از آنجایی که این ادکلن دارای رنگ قرمز است.همان طور که می دانید رنگ قرمز نماد عشق و زیبایی است . زمانی که شما به یک خانم ادکلن آمور را هدیه میدهید یعنی او را به شکلی خاص دوست می دارید.
نوشته دیگر :   نکاتی که برای خرید آینه قدی، میز آرایش و میز تلوزیون باید در نظر بگیرید

این ادکلن به دلیل نت های خوبی که دارد می تواند بسیار موفق باشد. به طوری که اسانس های آن به موارد زیر می باشد:

اسانس اولیه: ترنج، پرتقال، گریپ فروت، نارنگی، انگور فرنگی سیاه، دارچین چینی

اسانس میانی: رز، گل برف، گل سوسن، پیچ امین الدوله، زردآلو

اسانس پایه: دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، سدر

نکته: اطلاعات کامل این ادکلن را می توانید در سایت پدر خوانده به راحتی مطالعه بفرمائید. فقط کافیست که بر روی لینک آبی کلیک کنید.

  • ادکلن اسکادا گرافیتی:یک ادوتویلت که مخصوص فصول گرم سال یعنی تابستان و بهار است. ادکلنی زنانه که ماندگاری و پراکندگی رایحه آن بسیار متوسط است. گروه بویایی آن متعلق به میوه ای می باشد. این ادکلن در سال 2002 تولید و وارد بازار عطر فروشان شد.

یکی از مواردی که این ادکلن می تواند دارای طرفداران بسیار زیادی باشد ظاهر صورتی پر رنگی است که به صورت استوانه طراحی شده است.

برند اسکادا که متعلق به کشور آلمان است. این در حالی است که می تواند یکی از مهم ترین و بهترین انتخاب های خانم در خرید عطر و ادکلن باشد.

نت های تشکیل دهنده این ادکلن به شرح ذیل می باشد:

نت اولیه:انگور سیاه ، برگ مو ، رازبری ، گریپ فوروت ، توت فرنگی

نت میانی: سوسن ، گل صد تومانی ، بنفشه ، سوسن دره ای

         نت پایه: مشک ، چوب کشمیری ، وانیل

با توجه به انتخاب خانم ها می توان گفت اگر بخواهند به دنبال رایحه ای ماندگار و قدرت پخش طولانی مدت باشند می توانند از این ادکلن کمک بگیرند. همیشه به یاد داشته باشید که ظاهر یک ادکلن می تواند تاثیر خیلی زیادی داشته باشد.

 

سخن آخر…

شرکت عطر و اسانس پدر خوانده آماده کمک و مشاوره به شما عزیزان است . بهتر است قبل خرید هر چیزی درباره آن تحیق کنید.

 

 

این مطلب مربوط به سایت atrepedarkhandeh.com است – لطفا مدیر این سایت به اکانت دی سئو در سایت انجام می دم پیام ارسال کنند.