ترفند ها و آموزش ها

لپ تاپ استوک بهتر است یا نو؟

برای پاسخ به سوال فوق باید به استفاده‌ای که قرار است از دستگاه کنید، فکر کنید. فرق است بین فردی که ظاهر لپ تاپ برایش مهم است با دانشجوی فریلنسری که بیشتر از ظاهر لپ تاپ به اندازه کارایی‌اش برایش اهمیت ندارد. بدلیل مشکلات اقتصادی و گرانی اجناس افرادی زیادی ممکن است به خرید جنس دست دوّم رو بیاورند. این قاعده درباره لپ تاپ نیز صادق است. اگر بین خرید لپ تاپ نو و دست دوّم مردد مانده اید، نگران نباشید. مثل همیشه مجله اینترنتی آسمونی قرار است شما را به خوبی یاری کند. اگر سوال «اپ تاپ استوک بهتر است یا نو؟» ذهن شما را نیز درگیر کرده است، ادامه مطلب را از دست ندهید!

لپ تاپب نو بخرم یا استوک؟

هریک از این دو گزینه دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. برای نمونه لپ تاپ نو هم ظاهر باصلابت‌تری دارد و هم دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می‌باشد. این را بدانید که درصورت برخورداری از بودجه کافی، بهتر است به سراغ خرید لپ تاپ نو بروید. در این صورت هم از جدید بودن لپ تاپ، و هم از سلامت آن باخبرید. نکته دیگری که باید در این باره بدانید این است که خرید لپ تاپ نو، شما را از بابت اعتبار داشتن گارانتی هم اسوده خاطر می‌کند. اما درصورتی که از نظر مالی مشکل دارید، ولی از نظر شغلی به آن نیاز دارید، بهتر است به سراغ یک لپ تاپ استوک مناسب بروید. از مهم‌ترین افرادی که ممکن است نیاز ضروری به این محصولات پیدا کنند، می‌توان به مهندسین و… اشاره کرد.

نوشته دیگر :   ایا پاکسازی پوست تاثیری بر سلامت پوست دارد؟

به کاربری محصول توجه کنید.

گاها افراد از نظر شغلی، نیاز دارند از لپ تاپی با ظاهری نو استفاده کنند. اما برخی از اقشار نظیر دانشجو‌ها نیاز زیادی به ظاهر نو لپ تاپ ندارند. بلکه بهتر است محصول مدنظر آن‌ها کارایی‌های لازم را داشته باشد. البته این معنایش این نیست چنین افرادی که اصلا نباید به ظاهر لپ تاپ توجه کنند. اتفاقا باید به رده‌بندی این محصولات از نظر آسیب‌پذیری توجه کافی داشته باشند. رده‌بندی که به کمک گرید‌هایی نظیر A و B بیان می‌شوند. برای نمونه محصولات دارای گرید A از نظر ظاهری کاملا نو هستند. رده B از مقدار جزئی خط و خش برخوردار می‌باشد و درنهایت نوبت به رده C می‌رسد. محصولات این رده دارای شکستگی‌های عمیقی هستند. حتما هنگام خرید لپ تاپ، به فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید دقت کنید. گاها دیده می‌شود برخی از فروشگاه ها، محصولات دست دوّم را بجای استوک به فروش می‌رسانند.