برگزیده

فرش زمرد مشهد

شرکت فرش زمرد مشهد  در سال 1376 شروع به تولید فرش ماشینی نموده و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین کارخانجات فرش ماشینی کشور محسوب می شود. این شرکت الیاف آکریلیک خود را از بهترین تولید کنندگان جهان یعنی درالون آلمان (بایر) که نامی آشنا برای تمام هموطنان گرامی است تأمین می نماید. نخ خاب عمده‌ترین و مهم‌ترین جزء از فرش ماشینی است که در واحد رنگرزی الیاف اکریلیک فرش زمرد با بهترین و مرغوب‌ترین رنگ‌های اروپائی با بیش از 50 نوع شید رنگ مختلف تحت عملیات رنگرزی قرار می‌گیرد. رنگ‌های مورد استفاده در فرش زمرد مشهد از نظر کیفی رنگ‌هایی است که بالاترین ثبات شستشویی و نوری و سایشی را درحد استانداردهای بین المللی ایجاد کرده. این ثباتها یکی از مهم‌ترین عوامل کیفی رنگ در صنعت فرش ماشینی می‌باشد که مصرف کنندگان عزیز باید به این مهم توجه داشته باشند.

 

فرش زمرد مشهد 700 شانه

فرش های 700 شانه زمرد مشهد با تراکم 2550 و 2100 تولید می شوند. ویژگی بارز این فرش ها نسبت به فرش های با تراکم بالاتر، ضخامت و نرمی بیشتر آن ها می باشد. فرش زمرد مشهد 700 شانه با ارتفاع خاب (قطر) حدود 8 میلیمتر و از بهترین الیاف اکریلیک (درالون آلمان) تولید می شوند. این فرش ها برای مکان های پر رفت و آمد و نیز برای افرادی که زمان زیادی را بر روی فرش سپری می کنند ایده آل می باشد. اگر برای اتاق کودک خود به دنبال یک فرش نرم و با دوام هستید تا هم راحتی را به فرزند خود هدیه کنید و هم با خیالی آسوده بتوانبد فرش خود را بارها شستشو نمایید، فرش های 700 شانه زمرد مشهد از بهترین انتخاب های شما خواهند بود. این در حالی است که قیمت فرش زمرد مشهد 700 شانه بسیار مناسب تر از فرش های با تراکم بالا از قبیل 1200 شانه و 1500 شانه است. عرضه این محصولات با تخفیف ویژه در ایفرش یک موقعیت عالی را در اختیار کسانی قرار داده که به دنبال یک محصول با کیفیت و زیبا با قیمت مناسب هستند.

 

فرش زمرد مشهد 1200 شانه

فرش های 1200 شانه زمرد مشهد با تراکم 3600 و از بهترین الیاف اکریلیک (درالون آلمان) تولید می شوند و این یعنی اینکه شما می توانید سال های طولانی از این فرش ها استفاده کنید بدون اینکه دغدغه سشتشو و یا خرابی آن را داشته باشید. علاوه بر این ظرافت بالای فرش زمرد مشهد 1200 شانه زیبایی دو چندان به منزل شما خواهد بخشید. نقشه های زیبای این فرش ها حال و هوایی تازه را به زندگی شما می بخشدو فضایی دلنشین را در اختیار شما قرار می دهد. ارتقاع خاب (قطر) فرش های 1200 شانه زمرد مشهد حدود 7 میلیمتر است که در مقایسه با فرش های 1500 شانه از ضخامت بالاتری برخوردارند و این باعث می شود شما نرمی و راحتی بیشتری را هنگام قدم زدن بر روی این فرش ها تجربه کنید. اگرچه قیمت فرش های 1200 شانه زمرد مشهد با توجه به ظرافت و تراکم گره بیشترشان، بالاتر از فرش های 500 شانه و 700 شلنه است اما عرضه با تخفیف این محصولات در ایفرش، قدرت خرید بیشتری را در اختیار علاقه مندان به این محصولات قرار داده است.

نوشته دیگر :   گفتاردرمانی و کاردرمانی در تهرانسر

 

فرش زمرد مشهد 1500 شانه

فرش زمرد مشهد 1500 شانه با تراکم 4500 و از با کیفیت ترین الیاف اکریلیک (درالون آلمان) تولید می شوند. ظرافت بالای این محصولات را می توان معادل فرش های ابریشمی قم قلمداد کرد. این ظرافت و زیبایی فوق العاده باعث شده که فرش های 1500 شانه زمرد مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای مکان های لوکس به شمار روند. پس اگر به دنبال ایجاد یک فضای خاص با حال و هوای لاکچری هستید این محصولات از بهترین انتخاب های شما خواهند بود. ارتفاع خاب (قطر) فرش های زمرد مشهد 1500 شانه حدود 6 میلیمتر است تا ظرافت و زیبایی طرح و نقشه به وضوح قابل مشاهده باشد. اگرچه قیمت فرش های 1500 شانه زمرد مشهد بالاتر از سایر انواع فرش های ماشینی است اما عرضه با تخفیف این محصولات در ایفرش قدرت خرید بیشتری را در اختیار علاقه مندان به این فرش ها قرار داده است.

ایفرش به عنوان یک وبسایت تخصصی صنعت فرش توانسته است با حذف هزینه های انبارداری، فروشگاه داری و …، و با تاکید بر سه اصل اصل انصاف در قیمت، تعهد نسبت به مشتری و صداقت در مشاوره، محصولات فرش زمرد مشهد و دیگر برندهای معتبر فرش ماشینی کشور را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. ایفرش با هدف تامین رضایت و اطمینان مشتریان، تنها به ارائه محصولات درجه 1 با گارانتی اصالت و سلامت و با ضمانتنامه 5 ساله می پردازد. ارسال رایگان تا درب منزل و خدمات پس از فروش ویژه از دیگر خدمات متمایز ایفرش می باشد.