برگزیده

شرکت نگین تجارت پیام

شرکت نگین تجارت پیام یکی از بزرگترین و به نام ترین کمپانی های ایرانی در حوزه عرضه و فروش محصولات شیمایی است. هر ماده شیمیایی که مدنظر شما باشد، از هیدروکلریک اسید گرفته، تا آب اکسیژنه و کود ازت، توسط این شرکت عرضه می گردد. تمامی محصولات ارائه شده توسط نگین تجارت، در انواع تعداد و تناژ و انواع گرید آزمایشگاهی و صنعتی، موجود هستند.

شرکت نگین تجارت پیام، با پشتوانه آگاهی و تخصص بالای نیروهای خود و همچنین با تکیه بر بیش از ۳ دهه تجربه در حوزه عرضه محصولات شیمیایی، امروزه حرف های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد.

 

 

محصولات اسیدی نگین تجارت

 

بدون شک، عرضه محصولات اسیدی، یکی از بزرگترین چالش هایی است که تمامی شرکت های ارائه دهنده مواد شیمیایی، با آن روبرو هستند. یکی از اصلی ترین دلایل کمبود و یا بالا بودن قیمت برخی مواد اسیدی در بازار، همین موضوع است؛ فروش محصولات اسیدی، به دلیل شرایط خاص و هزینه بری که در رابطه با نگهداری و حمل و نقل آن ها وجود دارد، کمی دشوار است. بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه، توانایی فراهم ساختن این شرایط را ندارند و یا حاضر نیستند زیر بار آن بروند. اما شرکت نگین تجارت پیام، هیچ ترسی از عرضه و فروش محصولات شیمیایی اسیدی نداشته و در این زمینه همواره فعال و سرآمد بوده است.

در این قسمت، نام برخی از مهمترین محصولات شیمیایی اسیدی که توسط شرکت نگین تجارت پیام، در انواع بسته بندی و تناژ، در هر دو گرید آزمایشگاهی و صنعتی عرضه می شوند را می بینیم:

  • هیدروکلریک اسید
  • استئاریک اسید
  • اسید سولفوریک
  • اسید اکریلیک
  • استیک اسید
  • اسید نیتریک
  • اسید فرمیک
  • اسید سولفونیک
  • اسید بوریک
  • اسید اولئوم
  • اسید فسفریک

 

 

کاربرد محصولات شیمیایی

 

کاربرد محصولات شیمیایی چیست؟ چرا ما به این مواد نیاز داریم؟ محصولات شیمیایی در چه مواردی به کار ما می آیند؟ مطرح کردن چنین پرسش هایی در دنیای امروز، شاید کمی خنده دار به نظر برسد. اما ما در این بخش، قصد داریم با کمک مقالات علمی منتشر شده توسط وبسایت تخصصی نگین تجارت پیام، به این پرسش ها، به صورت علمی و منطقی پاسخ دهیم.

در دنیای پیشرفته امروزی، ضرورت استفاده از مواد شیمیایی در بخش های مختلف صنعتی و غیر صنعتی، بر کسی پوشیده نیست. اما این بخش ها و این صنایع کدام ها هستند؟ با ما همراه باشید تا در ادامه برخی از مهمترین آن ها را باهم بررسی کنیم.

 

 

کاربرد محصولات شیمیایی در کشاورزی

 

صنعت کشاورزی، یکی از مهمترین صنایع مصرف کننده محصولات شیمیایی است. این صنعت، برای رسیدن به بازدهی بالا، علاوه بر نیروی انسانی، دستگاه ها و ماشین آلات، مواد ارگانیک و … ، به محصولات شیمیایی نیز نیاز دارد؛ یکی از مهمترین این محصولات، کودهای شیمیایی، مانند کود ازت هستند. کودهایی که امروزه در ثمردهی و باروری باغ ها و زمین های کشاورزی و در نتیجه در به عمل آوردن محصولات مرغوب، نقش به سزایی دارند.

نوشته دیگر :   موقع یادگیری زبان انگلیسی به این موارد دقت کنید

از دیگر کاربرد محصولات شیمایی در صنایع کشاورزی، می توان به ساخت انواع سموم و آفت کش ها اشاره کرد؛ سمومی که بسیاری از آن ها، در از بین بردن آفات مزارع و باغ ها، مثل یک معجزه عمل می کنند.

 

 

کاربرد محصولات شیمیایی در نساجی

 

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما محصولات شیمیایی در صنایع نساجی و صنعت چرم هم کاربرد دارند. مواد شیمیایی در موارد مختلفی همچون پردازش پارچه ها و دباغی پوست و چرم، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در بحث رنگرزی پارچه نیز از رنگ ها و محصولات شیمیایی استفاده می شود.

 

 

کاربرد اسید فسفریک در صنایع غذایی

 

یکی دیگر از مهمترین موارد کاربرد اسید فسفریک می توان به صنعت غذا اختصاص دارد. همانطور که می دانید، بسیاری از افزودنی ها و مواد نگهدارنده مجاز و غیر مجاز در صنایع غذایی، از مواد شیمیایی به دست می آیند. البته مقصود ما در اینجا از صنعت غذا، تنها مواد غذایی صنعتی و شرکتی، فست فودها و کنسروها نیستند؛ چرا که برخی از این محصولات شیمیایی، نظیر جوش شیرین، افزودنی هایی هستند که در آشپزخانه خانه های ما، نانوایی ها و قنادی ها نیز یافت می شوند!

 

 

کاربرد محصولات شیمیایی در صنعت ساختمان

 

بدون شک یکی از پر اهمیت ترین موارد کاربرد محصولات شیمیایی، به صنعت ساختمان سازی مربوط می شود؛ روان کننده بتن یکی از محصولات شیمیایی پرکاربرد در صنعت ساختمان محسوب می گردد. روان کننده ها عمدتا دارای دو نوع روان کننده بتن زودگیر و روان کننده بتن دیرگیر هستند که هر دو نوع آن ها، توسط شرکت نگین تجارت پیام به مشتریان عرضه می گردد.

 

 

صنعت دارو

 

کاربرد مواد و محصولات شیمیایی، در تولید انواع داروهای شیمیایی، بدون شک یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین موارد استفاده محصولات شیمیایی در زندگی انسان به حساب می آید. بسیاری از داروهایی که ما در مواجهه با بیماری های مختلف آن ها را مصرف می کنیم، از ترکیبات شیمیایی ساخته شده اند. گرچه ممکن است این داروها عوارضی را به همراه داشته باشند، اما به هرحال در بسیاری از موارد، عامل اصلی بهبود بیماری های انسان می باشند.

 

 

انواع گرید محصولات شیمیایی نگین تجارت

 

تمامی محصولات شیمیایی عرضه شده توسط شرکت نگین تجارت پیام عمدتا در دو گرید آزمایشگاهی و صنعتی موجود می باشند. گرید آزمایشگاهی در بسته بندی های کوچکتر، برای مصارف آزمایشگاهی و انجام آزمایشات ارائه می گردد. و گرید صنعتی نیز عموما در بسته بندی های بزرگتر، به منظور استفاده صنعتی در صنایع گوناگون، عرضه می گردد.