سئو و دیجیتال مارکتینگ

چرا وقتی که آن را نیز بصورت رایگان در دسترس کنید ، می توانید برای آموزش گوگل Analytics بپردازید؟

با گسترش روز افزون اینترنت ، آموزش آنلاین نیز رواج پیدا می کند ، ضمن افزایش سطح آموزش به دانشجویان در سراسر جهان ، چالش ها و موانع را کاهش می دهد. اغلب ، این آموزش به صورت رایگان (یا حداقل درک می شود که رایگان است). در این مقاله سؤال “و چرا پاسخ می دهد” چرا می توانید وقتی که به صورت آنلاین در دسترس است آموزش دهید؟ “، با استفاده از سمینارهای گوگل Analytics ما برای موفقیت به عنوان نمونه استفاده کنید.

دانشجو

گوگل در حال حاضر سعی دارد مردم را ترغیب به تبدیل شدن به “گواهینامه گوگل” کند ، بنابراین باعث افزایش تخصص جهانی در فناوری های گوگل می شود ، بنابراین ثبات طولانی مدت بیشتری را برای محصولات خود به دست می آورد.

بیایید در نظر بگیریم که چگونه افرادی که به گوگل Analytics علاقه مند هستند ، می توانند آموزش و مجوز بگیرند. برای دریافت گواهینامه در گوگل Analytics ، باید امتحان کنید (۵۰ دلار آنلاین در گوگل). بدیهی است ، شما باید قبل از امتحان ، درباره گوگل Analytics یک یا دو چیز بدانید!

دلار

حال ، چگونه می توانید با گوگل Analytics آشنا شوید؟ خوب ، یا می توانید آموزش را به صورت رایگان انجام دهید (در دانشگاه گوگل Conversion ، با استفاده از فیلم ها ، منابع و سایر مطالب موجود). یا می توانید در یک دوره ۲ روزه سمینارهای مجاز گوگل موفق شوید (در ماه آوریل یکی از آنها در دوبلین وجود دارد). اولی رایگان است و مورد دوم – قیمت توسط Google تعیین می شود – توسط موسسه بازاریابی دیجیتال در ایرلند اداره می شود.

قیمت

بنابراین ، چرا کسی در ذهن صحیح خود انتخاب می کند تا برای شرکت در دوره ای که بتواند از طریق اینترنت بگذرد ، هزینه پرداخت کند؟

قبل از پاسخ دادن به این سؤال خاص ، بگذارید در مورد شرکتی که من در سال ۱۹۸۸ تأسیس کردم ، برای شما تعریف کنم. به نام نت خالص و کاری که ما انجام دادیم فروش یک “اینترنت در جعبه” بود. این دستگاه شامل روتر ، اتصال به اتصال PSTN / ISDN ، یک سیستم عامل و برخی نرم افزارهای هوشمند است. در طول یک سال و نیمی از مشاغل ، تماس های بسیاری از طرف “تکنسین ها” گرفتیم که با خوشحالی به ما گفتند که با تهیه منابع آنلاین می توان این وسیله را به صورت رایگان جمع کرد. و پاسخ سهام ما این بود که این محصول مختص تکنسینها نبوده است – این برای شخص تجاری است که (الف) دانش فنی این کار را ندارد ، و (ب) شرکت کوچکتر که تجملات داشتن را ندارد. اختصاص داده شده به فناوری اطلاعات برای قرار دادن همه این موارد در کنار هم. ما محصول خود را در قالب بار فروختیم و متعاقباً شرکت خود را فروختیم. اخلاقی بودن این داستان – هر محصولی برای همه مردم نیست همه وقت!

اکنون به داستان گوگل Analytics ما برگردید. افراد زیادی وجود دارند که خوشحال می شوند به صورت آنلاین و نشستن برای ساعت ها (و احتمالاً روزها و هفته ها) به تماشای ساعت ویدیویی که Google به صورت آنلاین می پردازد بپردازند.

اما در این صورت شاید این سؤال را بپرسید ، اگر این خیلی آسان بود ، چرا خود Google برنامه سمینار موفقیت را به هیچ وجه توسعه ندادند – مطمئناً آنها می توانستند مردم را به سمت منابع آنلاین رایگان راهنمایی کنند؟ خوب ، Google چیزی را درک کرد که اکثر افراد آن را تشخیص می دهند – این است که جهان از انواع مختلفی با انواع و اقسام نیازها و خواسته ها تشکیل شده است. و برخی از این افراد در واقع می خواهند بروند و در یک کلاس درس یاد بگیرند و آنها می خواهند از کسی که قبلاً این طریق را گذرانده است بیاموزند و آنها می خواهند با همسالان خود ملاقات کنند و طیف وسیعی از مطالبات خاص دیگر را دارند که فقط قابل تحقق است در یک محیط کلاس

بیایید نگاهی به تعدادی از آنها بیندازیم.

     

  • سمینار Google آنالیز برای مربی موفقیت (ویکی بروک) یک حرفه ای با تجربه و مستقل از گوگل Analytics است. این فرد یک مشاور مجاز گوگل Analytics و یک مدیر هیئت مدیره انجمن وب تجزیه و تحلیل ، ارگان حرفه ای برای افرادی است که در درک و بهینه سازی تجربه آنلاین کار می کنند. وی مدرس وب آنالیتیکس برای دانشگاه بریتانیا کلمبیا ، مدیر دوره الکترونیکی مارکتینگ و بهینه سازی وب برای دانشگاه ارتفاعات و جزایر ، مجری در اقامتگاه برای دانشکده مهمان نوازی دانشگاه گلف و مربی در درک و اندازه گیری آنلاین برای دانشگاه می باشد. WAA در این مرحله شما احتمالاً می دانید که ویکی بیش از ثروتمندترین تجربه در اجرای و استفاده از گوگل Analytics دارد و یکی از کارشناسان برجسته در اروپا در این زمینه به حساب می آید.
  •  

  • وقتی آنلاین هستید ، نیازی به سؤال کردن (از ویکی یا شخص دیگری ندارید!)
  • است
     

  • آموزش آنلاین رایگان شما در دانشگاه گوگل Conversion حدود ۳ ساعت ارائه دارد – اکنون ، چرا Google برنامه ای را ترتیب می دهد که ۲ روز کامل آموزش مبتنی بر کلاس درس را تحت پوشش قرار دهد ، مگر اینکه احساس کنند که چیزی بیش از در طول چند ساعت ویدئو در دسترس است.
  •  

  • واقعیت موضوع این است که بسیاری از افراد به سادگی در یک کلاس درسی بهتر یاد می گیرند. برخی از افراد از مکالمه موضوعی با افراد دیگر رونق می گیرند ، این چیزی است که در شرایط آنلاین احساس ناراحتی می کنند. تایپ کردن ظروف سرباز یا مسافرسن یا ارسال برای کسی به معنای کلامی کردن یک دیدگاه نیست. تنظیم کلاس امکان بحث در زمان واقعی را فراهم می کند و تعاملاتی را ارائه می دهد که حتی با پیشرفته ترین فناوری به راحتی کپی نمی شود.
  •  

  • بسیاری از افراد نیز در یک جلسه آموزشی یک به یک یادگیری بهتری می گیرند. آموزش کلاس درس می تواند یک رویکرد فردی را ارائه دهد که به راحتی در یک محیط آنلاین قابل کپی نباشد. مربیان می توانند به سؤالات پاسخ دهند و پاسخهای مفیدی را ارائه دهند که باید اکثر کنجکاوی ها را برآورده کند.
  •  

  • همچنین نشان داده شده است که میزان حفظ یادگیری به سبک کلاس بسیار بالاتر از آنلاین است (می ترسم که نتوانم دست خود را به این مقاله از تحقیق برسانم ، بنابراین شما باید فعلاً حرف خود را برای آن بکشید ).
  •  

  • با آموزش کلاس ، دانش آموزان در جمع همسالان هستند. این امر به ایجاد تیم کمک می کند ، زیرا افراد برای حل مشکلات اساسی و یافتن راه حل ها به عنوان گروه در جمع یکدیگر جمع می شوند.
  • راه حل

     

  • یادگیری در کلاس همچنین می تواند زمان بیشتری را فراهم کند. فرایند یادگیری در برخی افراد زمان زیادی را می طلبد ، بنابراین یک کلاس کلاس برای صبر و محیط مورد نیاز ایده آل است. در حالی که یادگیری الکترونیکی اغلب می تواند یک یادگیرنده را در یک زندگی منزوی انفرادی زندانی کند ، یک کلاس یادگیرنده این امکان را می دهد که یادگیرنده حمایت از همسالان و مربیان را تجربه کند. این حس تشویق و تعلق خاطر را به دانش آموز می دهد و باعث می شود زمان بیشتری برای یادگیری صحیح مطالب فراهم شود
  • دانش آموز

پست های مرتبط:

     

  • ۵ دلایل سایت تلفن همراه شما باعث خشم بازدید کنندگان شما می شود
  •  

  • ۴ نکاتی درمورد بازخوردی که به شما کمک می کند تا در ذهن مشتریان خود بمانید
  •  

  • ۳ میانبرهای فوق سریع گوگل Analytics به استاد
  •  

  • ۳ راه کوچک داده ها داده های بزرگی را برای ارائه یک تجربه کاربر برتر ترغیب می کند
  •  

  • کسب و کار خود را آنلاین کنید: یک وب سایت (خوب) را در یک هفته ایجاد کنید