سئو و دیجیتال مارکتینگ

چهار کمپین روز ولنتاین برای الهام بخشیدن به بازاریابی دیجیتال

تعطیلات همیشه زمان جالبی برای الهام گرفتن از سازمانهای دیگری است که برنامه های بازاریابی خلاقانه و جالب را برنامه ریزی می کنند. روز ولنتاین تفاوتی ندارد.

برنامه ریزی

در اینجا چهار ایده وجود دارد که توجه من را به خود جلب کردند.

# O2tweetheart

O2 در انگلستان میزبان مسابقه توییتر بود که در آن فرصتی به شرکت کنندگان می دادند تا پیام روز ولنتاین خود را برای عزیزانشان ظاهر کنند و در ویندوزهای فروشگاه ظاهر شوند – مکالمات آنلاین را وارد دنیای واقعی کنند. آنها همچنین میزبان جوایز رقابت برای برنده شدن بودند.

مارمیتیت در بریتانیا میزبان کمپین مشابهی در زمان کریسمس بود که در آن اسامی شرکت کنندگان در خیابان آکسفورد در نمایش چراغ های کریسمس ظاهر شد.

Marks And Spencer Ireland Facebook Facebook

مارکس و اسپنسر در ایرلند میزبان مسابقه فیس بوک بودند. آنها همیشه یک رابط کاربری ساده و خوب برای برنامه های رقابت فیس بوک خود دارند و همچنین فرصتی را برای شرکت کنندگان برای پیوستن به لیست پستی خود ، که به همین دلیل پایگاه داده خود را ایجاد می کند ، ادغام می کنند. این یک جنبه مهم برای بازاریابی محتوای یکپارچه است.

بازاریابی محتوا

آنچه این بار متفاوت بود این است که وقتی شما وارد مسابقه شدید ، آنها همچنین به همه شرکت کنندگان این فرصت را دادند که از تخفیف در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنند.

Tiffany & Co Drop A Hint Campaign

Tiffany & Co ، جواهرات گران لوکس یک قدم فراتر از ادغام اشتراک گذاری معمول اجتماعی ، دکمه های اشتراک ایمیل و لیست آرزوها در وب سایت های خود رفتند. آنها دکمه “Drop A Hint” را معرفی کرده اند.

این امر به شما امکان می دهد تا یک پیام الکترونیکی را به شخصی بسپارید تا یک نکته را از آنچه می خواهید به عنوان هدیه دریافت کنید ، یادداشت کنید. چه ایده ی بزرگی. متأسفانه نه من هدیه ای را که به آن اشاره کردم دریافت نکردم!

روز سخاوتمندی

اگر از تجارت روز ولنتاین خوشتان نمی آید ، نگاهی بیندازید به کمپین روز سخاوت که در سال ۲۰۱۱ سرچشمه گرفت. در فیس بوک آنها مردم را تشویق می کنند تا اعمال سخاوتمندانه را با مردم به اشتراک بگذارند – اگر غیر انتفاعی باشید ، فکر کنید چگونه می توانید از آن استفاده کنید یک رویکرد مشابه برای تعهدات

امیدوارم این کمپین ها الهام بخش برنامه های بازاریابی دیجیتال شما باشند.
دیجیتال

چه فعالیتهای بازاریابی دیگری در روز ولنتاین مشاهده کرده اید که امسال توجه شما را به خود جلب کرده است؟

برای الهام بخشیدن بیشتر برای بازاریابی محتوای خود ، مقاله روز والنتاین را در مورد چگونگی قرار دادن کمی L.O.V.E در بازاریابی محتوای خود بخوانید.

چهار کمپین روز ولنتاین برای الهام بخشیدن به بازاریابی دیجیتالی شما مقاله ای است از: خبر رشد کسب و کار – لطفاً اگر ارزش آن را پیدا کردید ، مقاله را با شبکه خود به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید برای دسترسی به ۵ آموزش بازاریابی به صفحه Facebook ما بپیوندید.

The post چهار کمپین روز ولنتاین برای الهام بخشیدن به بازاریابی دیجیتالی شما برای اولین بار در Krishna De ظاهر شد: بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی و استراتژی تجارت اجتماعی ، آموزش و مربیگری.