دیجیتال مارکتینگ و سئو

لوگو و امکانات جدید بینگ

تغییرات ظاهری بینگ

شب گذشته مایکروسافت امکانات جدید و لوگوی متفاوت موتور جستجوی بینگ رو معرفی کرد. تغییرات انجام شده در صفحه ای جدا از هم و به نشانی bing.com/new قابل دسترسیه که بدیش اینه الان از آی پی ایران امکان دسترسی به اونا وجود نداره!

شاخص ترین تغییر انجام شده در موتور جستجوی بینگ رو میشه لوگوی جدید اون دونست که با رنگی بین زرد و نارنجی بی شباهت به رنگ بندی مورد علاقه ما در وبسیما نیس. در ادامه بعضی امکانات جدید بینگ رو تقدیم حضورتون می کنیم. این ترکیب رنگ بیشتر از هرچیز بیان کننده جسارت، خلاقیت و تازگیه.

لوگوی جدید بینگ

امکانات جدید بینگ

صفحه اصلی موتور جستجوی بینگ کمی مدرن تر شده که در کل اون رو سریعتر، منظم تر و قشنگ تر جلوه می ده. به گفته بینگ تصاویر زیر نمونه ای از ظاهر آینده این حریف جدی واسه گوگل هستش.

صفحه اول بینگ

تغییر ظاهری بینگ

یکی از امکانات جدید بینگ قرار گرفتن بخشی از یافته ها در لیست عبارات پیشنهادیه. در این روش شما دیگه احتیاجی به مشاهده صفحه یافته های جستجو نداشته و با کلیک روی هر کدوم از عبارات پیشنهادی دو نتیجه اصلی رو مشاهده می کنین. تغییرهای اینجور در موتورهای جستجو میتونه آینده سئو رو کلا از این رو به اون رو کرده و رقابت در این میدون هر روز سخت تر می شه. در نظر بگیرین که گوگل هم از این فوت وفن در یافته های خود استفاده کنه. در اینصورت شانس دو نتیجه اول تقریبا برابر هستش. در نتیجه دوم بودن واسه یه عبارت ساده تر بسیار مهمتره تا سوم بودن تو یه عبارت پر جستجو و پر رقابت!

چگونگی نمایش یافته های بینگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *