عمومی

سال ۲۰۱۷ سال بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

سال ۲۰۱۶ با تموم قانون و مقرراتش گذشت. سال جدید رو باید با راه و روشای متفاوتی که به موثر بودنشون اطمینان داریم شروع کنیم. تعداد لایک یا دنبال کننده رو از یاد ببرین. امسال روی چیزای دیگری باید تمرکز کرد. چیزایی که دیگه در تعدد لایک و کامنت خلاصه نمی شن. یه نگاه کارآفرینانه به تموم جنبه های تجارت و کسب وکارتون بندازین و ببینین چه تاثیری روی معروفیت شما در سالی که گذشت داشت؟
اگه این تاثیرگذاری با تعداد لایکا هماهنگ نیس و همه چیز برابر با میل شما پیش نرفته دست نگه دارین. سال ۲۰۱۷ رو باید جور دیگری سر کرد. ۲۰۱۷ سالی واسه بومی سازی میشه.
این راه و روش دقیقا از وقتی شروع شد که خرید لایک و دنبال کننده در شبکه های اجتماعی عادی شد. دیگه کاربران با این لایکای گول زننده به سمت خرید محصول نمی رن. باید بومی سازی شه تا جواب بگیرین. اما منظور از این بومی سازی چیه؟
که همیشه همه چیز رو برابر با خواسته های کاربران بومی و مشتریان واقعی سبک و سنگین میکنه در ادامه مطلب این نکات رو با شما در میان میذاره.

بومی سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

داشتن ۵۰ فالووری که به خاطر شما پول پرداخت می کنن بهتره یا ۵ هزار فالووری که بود و نبوشان فایده ای نداره؟!
بومی سازی، فعالیت دو جانبه در و افزایش یا پیشرفت کیفیت بخشی از فرآیندی رو تشکیل میدن که سال ۲۰۱۷ بدون اختصاص پیدا کرده: بومی سازی.
بومی سازی ویدئو ها
اگه بودجه کافی در اختیار دارین کاربومی سازی رو از ویدیو شروع کنین. آپلود ویدیوهایی که برگرفته از سایتای خارجی هستن خیلی موثر نیستن. چند درصد از ایرونیای دور و برتون به زبون انگلیسی محاوره ای جوری مسلط هستن که بتونن محصولی که شما عرضه می کنین رو با تکیه بر اون ویدیو بخرن؟
حضور همه جانبه در شبکه های اجتماعی به همراه تولید ویدیو به طور کامل بومی ومتناسب با ذائقه هم زبانان اصل مهمی دره.
فراخوانی کاربر به تعامل
حتی اگه خود رو به فست سئو نسپرده باشین می تونین تا حدودی محتوا مناسب در جهت تعامل با کاربران تولید کنین. اگه مطلبی که درج شده کاربر رو به عکس العمل تشویق نکنه خیلی ارزشی نداره. شاید این در سایتا کمی عادی باشه؛ اما در شبکه اجتماعی کاربر فعاله و آماده به جواب! موفق شدین اونو با نوع خود واسه نظرگذاری فراخوانی کنین؟ شاید قدمای اولیه بومی سازی رو واسه کاربران هم زبون خوب ورداشته اید.