عمومی

بهترین اسموتی ها برای لاغری

حتما می دونین ؟ اگه از خوردن اسموتی بخاطر وزن تون می ترسید پس این مقاله مخصوص شما آماده شده …

با این اسموتی های میوه ی خوشمزه، چربی شکمتون رو آب کنین، و میلتون به خوردن شیرینی رو کم کنین.

این اسموتی های سریع و آسون، پر از میوه های تازه و اسیدهای چرب اشباع نشده هستن که چربی های شکمی رو هدف قرار میدن. این ۱۰ اسموتی سیر کننده و غلیظ، واسه صبحونه، ناهار یا میان وعده مناسبند.

اسموتی انبه

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۹۸ کالری، ۵ گرم پروتئین، ۵۵ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۴۷ گرم قند، ۹ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۵۴ میلی گرم سدیم.

  • یه چهارم فنجون، انبه ی تیکه تیکه شده
  • یه چهارم فنجون، آووکادوی رسیده و له شده
  • نصف فنجون، آب انبه
  • یه چهارم فنجون، ماست وانیلی بدون چربی
  • ۱ قاشق غذاخوری، آب لیموترش تازه گرفته شده
  • ۱ قاشق غذاخوری، شکر
  • ۶ تیکه یخ

روش درست کردن: تموم مواد تشکیل دهنده رو در مخلوط کن بریزین و تا وقتی که یکدست شه، با هم مخلوط کنین. بعد اونو تو یه لیوان بلند بریزین، و در صورت تمایل با تیکه های توت فرنگی و انبه تزئین کرده و سرو کنین.

بهترین اسموتیای لاغری 3

اسموتی زغال اخته

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۷۳ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۲۹ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۲۴ گرم قند، ۱۴.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۱۰۳ میلی گرم سدیم.

  • ۱ فنجون، شیر خامه گرفته و رقیق
  • ۱ فنجون، زغال اخته یخ زده بدون شکر
  • ۱ قاشق غذاخوری، روغن کتون ارگانیک که با روش کلد پرس استخراج شده

روش درست کردن: شیر و زغال اخته رو در مخلوط کن بریزین، و به مدت ۱ دقیقه باهم مخلوط کنین. این مخلوط رو در لیوان بریزین و در اون روغن کتون ریخته و هم بزنین.

بهترین اسموتیای لاغری 4

اسموتی کره ی بادام زمینی و موز

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۳۶۶ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۴۰ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۳۲ گرم قند، ۱۶.۵ گرم چربی، ۳.۵ گرم چربی اشباع، ۱۵۱ میلی گرم سدیم.

  • نصف فنجون، شیر بدون چربی
  • نصف فنجون، ماست ساده ی بدون چربی
  • ۲ قاشق غذاخوری، کره ی بادام زمینی طبیعی و بدون نمک
  • یه چهارم موز بسیار رسیده
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل
  • ۴ تیکه یخ

روش درست کردن: تموم مواد تشکیل دهنده رو در مخلوط کن بریزین، و تا زمانیکه یکدست شه با هم مخلوط کنین، بعد اون رو تو یه لیوان بلند بریزین و سرو کنین.

بهترین اسموتیای لاغری 5

اسموتی زغال اخته و ماست وانیلی

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۴۳ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۶۳ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۵۷ گرم قند، ۱۴.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۲۲۱ میلی گرم سدیم.

  • یه فنجون شیر خامه گرفته، یا شیر سویا
  • ۱۷۰ گرم، ماست وانیلی
  • ۱ فنجون، زغال اخته تازه
  • یه مشت یخ، یا یه فنجون زغال اخته ی یخ زده
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن کتون

روش درست کردن: شیر، ماست و زغال اخته ی تازه و یخ (یا زغال اخته ی یخ زده) رو در مخلوط کن بریزین، و حدود ۱ دقیقه با هم مخلوط کنین. بعد مخلوط رو تو یه لیوان بریزین و در اون، روغن کتون ریخته و بهم بزنین.

بهترین اسموتیای لاغری 6

اسموتی شکلات – تمشک

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۶۲ کالری، ۱۶ گرم پروتئین، ۷۷ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم فیبر، ۶۴ گرم قند، ۱۳.۵ گرم چربی، ۷.۵ گرم چربی اشباع، ۱۷۴ میلی گرم سدیم.

  • نصف فنجون شیر خامه گرفته، یا شیر سویا
  • ۱۷۰ گرم، ماست وانیلی
  • یه چهارم فنجون چیپس شکلات
  • ۱ فنجون تمشک تازه
  • یه مشت یخ یا یه فنجون تمشک یخ زده

روش درست کردن: تموم مواد رو در مخلوط کن بریزین و حدود ۱ دقیقه با هم مخلوط کنین، بعد اون رو در لیوان بریزین و با قاشق بخورین.

بهترین اسموتیای لاغری 7

اسموتی هلو

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۱۳ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۲۶ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر، ۲۲ گرم قند، ۹ گرم چربی، ۱ گرم چربی اشباع، ۱۰۳ میلی گرم سدیم.

  • ۱ فنجون، شیر خامه گرفته
  • ۱ فنجون، هلوی یخ زده بدون شکر
  • ۲ قاشق چایخوری، روغن تخم کتون ارگانیک که با روش کلد پرس استخراج شده

روش درست کردن: شیر و هلوی یخ زده بدون شکر رو در مخلوط کن بریزین و یه دقیقه با هم مخلوط کنین. بعد این مخلوط رو در لیوان بریزین و به اون روغن کتون اضافه کنین و بهم بزنین.

بهترین اسموتیای لاغری 8

اسموتی لیمو – پرتقال

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۲۰ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۵۷ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۵۴ گرم قند، ۱۴ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع و ۲۱۹ میلی گرم سدیم.

  • ۱ فنجون شیر خامه گرفته، یا شیر سویا
  • ۱۷۰ گرم ماست لیمویی
  • ۱ پرتقال متوسط پوست کنده و تیکه تیکه شده
  • یه مشت یخ
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن کتون

روش درست کردن: شیر، ماست، پرتقال و یخ رو در مخلوط کن بریزین و حدود یه دقیقه با هم مخلوط کنین. بعد این مخلوط رو در لیوان بریزین و روغن کتون رو به اون اضافه کنین و به هم بزنین.

بهترین اسموتیای لاغری 9

اسموتی سیب

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۸۲ کالری، ۱۹ گرم پروتئین، ۷۱ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۵۷ گرم قند، ۱۶.۵ گرم چربی، ۳.۵ گرم چربی اشباع، ۳۰۰ میلی گرم سدیم.

  • نصف فنجون شیر خامه گرفته یا شیر سویا
  • ۱۷۰ گرم ماست وانیلی
  • یه قاشق چایخوری، ادویه پای سیب
  • ۱ سیب متوسط پوست کنده و خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری کره کاشو (بادام هندی)
  • یه مشت یخ

روش درست کردن: تموم مواد رو در مخلوط کن بریزین و حدود ۱ دقیقه با هم مخلوط کنین بعد اون رو در لیوان بریزین و با قاشق بخورین.

بهترین اسموتیای لاغری 10

اسموتی آناناس

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۷۱ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۳۰ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۲۹ گرم قند، ۱۴ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۱۰۴ میلی گرم سدیم.

  • ۱ فنجون، شیر خامه گرفته
  • ۴ اونس تیکه های کنسرو آناناس
  • یه مشت یخ
  • یه قاشق غذاخوری روغن کتون که با روش کلد پرس استخراج شده

روش درست کردن: شیر و تیکه های آناناس رو در مخلوط کن بریزین. یخ رو اضافه کرده و حدود یه دقیقه با هم مخلوط کنین. بعد اون رو در لیوان بریزین و روغن بذر کتون رو به اون اضافه کرده و به هم بزنین.

بهترین اسموتیای لاغری 11

اسموتی توت فرنگی

مناسب واسه یه وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۱۶ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۲۶ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۱۹ گرم قند، ۹.۵ گرم چربی، ۱ گرم چربی اشباع، ۱۰۶ میلی گرم سدیم.

  • ۱ فنجون، شیر خامه گرفته
  • ۱ فنجون، توت فرنگی یخ زده بدون شکر
  • ۲ قاشق چایخوری، روغن بذر کتون ارگانیک که با روش پرس سرد استخراج شده

روش درست کردن: شیر کم چرب و توت فرنگی رو در مخلوط کن بریزین و باهم مخلوط کنین بعد اون رو در لیوان ریخته، روغن بذر کتون رو اضافه کنین و به هم بزنین.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

رژیم غذایی مجله تناسب اندام کاهش وزن