بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت …
Posted On اکتبر 8, 2020
الف)منابع فارسی
- استیو اولیری،کیم شیهان،بازاریابی دهان به دهان،ترجمه محمد فاریابی ،خلیل رضوی،احمد اسدی افشرد،تبریز، انتشارات کهکشان دانش، ۱۳۹۲٫
- اگیلوی، دیوید،رازهای تبلیغات، ترجمه کورش حمیدی و علی فروزفر، تهران، انتشارات مبلغان،۱۳۸۲٫
- امیر شاهی، میر احمد، عباسیان ،فرزانه (۱۳۸۶)، بررسی تاثیر برداشتهای مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آنها ( مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران)، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی ” مدیریت“، شماره ۲۵، صص ۲۹ -۵۲
- امیر شاهی، میر احمد، عباسیان ،فرزانه (۱۳۸۶)، بررسی تاثیر برداشتهای مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آنها ( مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران)، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی ” مدیریت“، شماره ۲۵، صص ۲۹ -۵۲
- آکر, دیوید (۱۳۹۱) ، ارتباط برند :رقبای خود را غیر مرتبط نماییم، ترجمه محمد علی شاه حسینی، کمال رحمانی، تهران : نگاه دانش.
- آکر، دیوید.ا (۱۳۸۶) ،مدیریت استراتژیک بازار،ترجمه حسین صفرزاده ودیگران، تهران : پویش، چاپ سوم.
- جلال زاده، سید رضا، اختیاری، مهناز، (۱۳۸۸)، ارزش نشان تجاری در صنعت بانکداری، تهران: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی.
- حقیقی کفاش، مهدی، اکبری، مسعود ، (۱۳۹۰)، اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل ECSI، مجله مدیریت بازاریابی، شماره ۱۰، صص. ۹۶-۱۲۰٫
- حیدرزاده، کامبیز، الوانی، سید مهدی، قلندری، کمال، (۱۳۸۹)، بررسی تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر سطوح آمادگی ذهنی مشتریان به تصمیم خرید، پژوهشهای مدیریت، شماره ۸۶، صص ۱۰-۳۹٫
- خاکی، غلامرضا (۱۳۸۴)، روش تحقیق با رویکردی بر پایان نامه نویسی، نشر بازتاب ، ویرایش دوم، تهران.
- خیری، بهرام، سمیعی نصر، سید محمود، پیر خوجین، محمد عظیم، (۱۳۹۲)، وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند، پیش نیازها و نتایج، مجله مدیریت بازاریابی، شماره ۲۰، صص.۵۰-۶۸٫
- دعایی، حبیب ا..، حسن زاده، ژاله فرزانه (۱۳۸۹)، مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک ( مورد مطالعه : مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن) ، بررسی های بازرگانی، شماره ۴۲، صص ۲۶ -۴۰
- رنجبریان، بهرام، محمد زاده، امیر ( ۱۳۸۵)، تاثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذای شهر تهران، اقتصاد کشاورزی و توسعه ، شماره ۵۳، صص ۹۱ – ۱۰۵٫
- صنوبر، ناصر،خاتمی ، مهدی (۱۳۹۰)، مدیریت برند در موسسات مالی و اعتباری، تبریز: امید، چاپ اول.
- عزیزی, شهریار، جمالی کاپک، شهرام، رضایی، مرتضی، (۱۳۹۱)، بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری، تحقیقات بازاریابی نوین ، سال دوم ، شماره ۴ (پیاپی )، صص. ۴۹-۶۵٫
- عزیزی، شهریار، قنبرزاده میاندهی، رضا، فخارمنش ، سینا ، (۱۳۹۱)، ارزیابی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان: مورد پژوهی برند هایپراستار ، مدرس علوم انسانی- پژوهش های مدیریت در ایران، شماره ۴ (پیاپی ۷۸)، صص. ۹۱-۱۰۲٫
- قربانی،غلیرضا (۱۳۸۹)، ساخت هویت برند در بازارهای رقابتی، سایت ماهنامه صنعت خودور http://www.sanatekhodro.com/sites/141/Pages/hoviatbrand141.aspx
- قهاری، بتول، اسماعیل پور، حسن (۱۳۸۸)، بررسی عوامل موثر بر ارزش برند و نقش آنها در رفتار مصرف کننده بر روی محصولات لبنی کالبر در شهرستان اراک، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی اراک.
- کاپفرر، ژان نوئل (۱۳۸۵)، مدیریت راهبردی نام تجاری، ترجمه سینا قربانلو، انتشارات مبلغان، تهران.
- کاتلر، فیلیپ (۱۳۸۴)، مدیریت بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، نشر آتروپات، چاپ دوم، تهران.
- کاتلر، فیلیپ ،گری، آرمسترانگ (۱۳۸۰)، اصول بازاریابی، ترجمه علی پارسائیان، انتشارات ادبستان، چاپ دوم، تهران.
- کاظمی راد، شیرین (۱۳۸۸)، بررسی تاثیر وفاداری مشتریان به برند بر ارزش ویژه برند ( جامعه مورد مطالعه : مشتریان کارت الکترونیکی بانک های خصوصی استان گیلان) ، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
- کاتلر. فیلیپ (۱۳۷۹) ، مدیریت بازار، مترجم. عبدالرضا رضایی نژاد، چاپ اول، تهران: انتشارات نشرفرا.
- گنجی نیا, حسن، اخوان فومنی، سمانه ، ( ۱۳۸۸)، نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا ،پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
- موسوی، سید علیرضا، قائدی،مهنوش، انوری،علیرضا (۱۳۸۶)، تصویر محصول و باورهای مصرف کننده، ماهنامه تدبیر، شماره ۱۸۰، صص ۷۵-۷۹٫
- مومنی، منصور وعلی فعال قیومی (۱۳۸۹)، تحلیل دادههای آماری با استفاده از SPSS، نشر کتاب نو ، ویرایش سوم.
- وظیفه دوست،حسین، سعیدنیا، حمیدرضا ، کاشانی، صاحب (۱۳۸۸)، بررسی تاثیر استراتژی توسعه نام تجاری بر جایگاه ذهنی شرکت های خدمات، مطالعه موردی: بانک و شرکتهای خدماتی ت
ابعه با نام تجاری پاسارگاد در شهر تهران، فصلنامه مدیریت، سال ششم، شماره ۱۶، صص ۴۷-۵۸٫
ب)منابع انگلیسی
- Aaker, J.L. (1997), “Dimensions of brand personality”, Journal of Marketing Research, Vol. 34 No. 3,pp. 347-56.
- Aaker, J.L., Fournier, S. and Brasel, A. S. (2004), When good brands do bad”, Journal of Consumer Research,Vol.31,pp. 1-16.
- Ahmet Usakli , (2010), Brand personality of tourist destinations: An application of self-congruity theory, Tourism Management, Vol. ۳۲, No.3, pp.127 – ۱۱۴٫
- Ahuvia, A. C. , (2005), Beyond the Extended Self: Loved Objects and Consumers’ Identity Narratives. Journal of Consumer Research, Vol. 32U No. 1, pp: 171-184.
- Ahuvia, A.C. , (1993), I love it! Toward a unifying theory of love across diverse love objects, Doctoral dissertation. Field of marketing, Northwestern University.
- Albert, Noël, Merunka, Dwight, , Florence, Pierre Valette, 2008, When consumers love their brands: Exploring the concept and its dimensions, Journal of Business Research , Vol.61, pp. 1062–۱۰۷۵٫