برگزیده

آرمن طرح و نما

طرح و نما

شرکت آرمن طرح و نما مجری نمای ساختمان مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم نمای کرتین وال، سیستم نمای اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و… متمرکز نموده است.

این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است.

این مجموعه با بهره گیری از دانش مهندسی و افراد متخصص قادر به ارائه خدمات ذیل می باشد:

  • مشاوره طراحی، تولید و اجرای سیستم برای پروژه های خاص
  • امکان قرارداد کنسرسیوم برای پروژه های ایران
  • نظارت فنی و کیفی بر عملیات اجرایی
  • گارانتی سیستم

 

 

خدمات گروه آرمن شامل نمای کرتین وال، نمای خشک، اسکای لایت، پارتیشن اداری، نمای اسپایدر، نمای پانچ متال، نمای لوور می باشد.

نمای کرتین وال

سیستم نمای ساختمان کرتین وال که به انگلیسی معادل عبارت Curtain Wall System است در نمای ساختمان کاربرد بسیار زیادی دارد که جزئی از پیشرفته­ ترین و بهترین انواع سیستم نمای ساختمان محسوب می ­شود.

معنای لغوی این عبارت یعنی دیوار پرده است، طراحی نمای شیشه­ ای کرتین وال از دو بخش اصلی سازه ­های آلومینیومی (البته سازه ­های فولادی و چوبی نیز هستند که آلومینیومی بسیار رایج ­تر است) و بخش‌­های شیشه‌­ای که بر روی آن سوار می­شود تشکیل شده که بخش سازه آلومینیومی محکمی دیوار و بخش شیشه‌­ای نیز ظرافت و قشنگی پرده را دارد به دلیل همین تناسب، نام سیستم نمای ساختمان کرتین وال بر روی آن گذاشته شده است.

با گسترش سیستم کرتین وال در کشور ما در سال های اخیر تعداد بسیاری از شرکت ها وارد این چرخه شده اند. از بهترین و مهمترین مجری سیستم کرتین وال در کشور می توان به آرمن طرح و نما اشاره کرد، این شرکت به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها در سراسر کشور با داشتن نیروی مجرب و کارآمد، طی فعالیت های چندین ساله خدماتی را برای مشتریان عرضه می کند.

آرمن طرح و نما

سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند.

 

انواع سرامیک خشک در آرمن طرح و نما

  • سرامیک مجوف
  • سرامیک خشک فول بادی

 

شرکت آرمن طرح و نما ، به عنوان مجری نمای خشک به صورت کاملا ویژه از نمای خشک از نوع سرامیک خشک در نما استفاده می کند.

آرمن طرح و نما

نمای اسکای لایت

سقف اسکای لایت یا نورگیر سقفی (Skylight) نمونه ای از بهترین و زیباترین سازه­ های سقف های شیشه ای در جهان است که عموما به آن Roof Light و یا حتی Roof Window هم می گویند که همگی به یک نوع سازه و ساختار اشاره می کنند.

 

کاربردهای سقف اسکای لایت

سقف شیشه ای به دلیل زیبایی و جذابیت بی حد و اندازه خود جایگاه مهمی در صنعت ساختمان سازی و معماری سبک مدرن پیدا کرده است. اجرای اسکای لایت به راحتی در تمامی مکان­ ها شدنی است و بسته به سلیقه و شرایط، بهترین فرم و نوع انتخاب می شود. به عنوان مثال در ساختمان های تجاری، مسکونی، خانه های مسکونی و ادارات، فروشگاه های بزرگ و غیره شاهد استفاده از این نوع نورگیرهای سقفی هستیم. ضمنا جدای از کاربرد علمی که برای آن ذکر شده بخاطر زیبایی بی اندازه و امکان بهره مندی از نور طبیعی خورشید نیز در اکثر خانه ها معماران این مدل نورگیرها را پیشنهاد می کنند.

شرکت آرمن طرح و نما بزرگ­ترین و معتبرترین شرکت عرضه کننده معماری نوین و مدرن یعنی سقف اسکای لایت در کشور آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

 نمای ساختمان

پارتیشن اداری

ما در آرمن طرح و نما در زمینه طراحی، تهیه و نصب پارتیشن های اداری برای دفاتر و فضای داخلی و همچنین صفحات مخصوص شیشه ای و نرده های شیشه ای مخصوص مهمان و صنعت اوقات فراغت تخصص داریم. دیوارهای شیشه ای تک جداره  و دو جداره شیشه ای یک روش خارق العاده برای تغییر موقعیت کاری در بسیاری از فضای داخلی است. دفاتر، هتل ها، اتاق های مجلل و اتاق اجتماعات از جمله مکان هایی هستند که می توان در آنها پارتیشن ادارای راه اندازی کرد.

 

انواع پارتیشن اداری

 

  • سیستم پارتیشن تک جداره
  • سیستم پارتیشن دو جداره
  • پارتیشن آلوئو
  • پارتیشن مگنئو

 

طراحی پارتیشن تک جداره شیشه ای

این سیستم پارتیشن تک جداره شیشه ای قاب دار برای پاسخگویی به نیازهای فنی معماران و متخصصان طراحی ساخته شده است. برخی از ویژگی ها عبارتند از:

  • طبقه کامل تا سقف و مطابق کاربردی مورد نیاز
  • گزینه های پیکربندی به صورت نیمه منحنی یا منحنی کامل
  • گرافیک و بافت های سفارشی
  • تجهیزات و اتصالات با کیفیت بالا

طراحی پارتیشن دو جداره شیشه ای

افراد با انتخاب این نوع پارتیشن برای تقسیم بندی فضای مدنظر می توانند از بیشترین شفافیت و زیبایی بهره مند شده و از بالاترین میزان عایق صدا با این سیستم استفاده کنند. انتخاب این سیستم پارتیشن بندی برای بهره مند شدن از انعطاف پذیری، عایق صدا، طراحی لوکس و مدرن بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار می رود. همچنین پارتیشن های دوجداره به منظور پوشش کامل برای ارتفاع از کف زمین تا سقف کارایی بی نظیر را دارا بوده و هم چنین قابلیت ایجاد پیکربندی در مدل های منحنی و مسطح را دارا می باشد.

نوشته دیگر :   مشاور روانشناسی

 

انواع پارتیشن دوجداره

  • سیستم پارتیشن دوجداره ام دی اف
  • سیستم پارتیشن دوجداره شیشه ای

 

 

نمای اسپایدر

نمای اسپایدری یا Spider Facade نام جالبی از انواع نمای ساختمان کرتین وال است که بخاطر ظاهر کلی و اتصالات به کار رفته، این نام بر روی آن گذاشته شده است. در صورتی که دست عنکبوتی و بخش اتصال دهنده را از نزدیک دیده باشید که به شیشه­‌ها وصل هستند، و همچنین فرم قرارگیری موزاییکی شیشه­‌ها را نیز دقت کرده باشید پی به علت نامگذاری نمای اسپایدری خواهید برد.

اتصالاتی که در نمای اسپایدری بکار رفته به همراه معماری و محاسبات بسیار پیچیده آن را در زمره­ ی یکی از بهترین و زیباترین و پرکاربردترین انواع نمای شیشه‌­ای ساختمان قرار داده است که حتما آن را در ساختمان­‌های تجاری و برج­‌ها و حتی برخی از مؤسسات مالی مثل بانک‌­ها هم دیده‌­اید.

طراحی نمای اسپایدر

اتصالات فولادی نمای اسپایدری طوری طراحی شده‌­اند که تمامی بارهای استاتیکی و دینامیکی از جمله وزن مرده شیشه، فشار باد، فشار نشست برف بر روی شیشه، انبساط دمایی، زلزله و ضربات را تحمل کرده و هیچ آسیبی به ساختار و نظم مهندسی آن وارد نشده و تمامی فشارها را در تک تک بخش‌­های خود تقسیم کند تا به حفظ یکپارچگی ساختاری و ایمنی آن کمک شود. لازم به ذکر است که در نمای اسپایدری برای بکارگیری شیشه در اسکلت ساختمان طبق استاندارد ISO 16933 استفاده می­شود.

شرکت آرمن طرح و نما با در اختیار داشتن تیمی متخصص از معماران، نصابان و مهندسین بسیار حرفه­ ای و متخصص در زمینه محاسبات، ساخت و نصب نمای شیشه ­ای اسپایدر یا نمای اسپایدری یکی از بزرگ­ترین و معتبرترین شرکت­ های داخلی در زمینه ارائه این خدمات محسوب می­شود.

آرمن طرح و نما مجری نمای ساختمان

نمای پانچ متال

پانچ متال نمایی متفاوت است که امروزه در ساخت بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. پانچ متال یا همان ورق مش معمولا از جنس فولاد، آهن و آلومینیوم است.ورق مش برای نمای ساختمان هایی اجرا می شود که می خواهند نما را به صورت دو پوسته اجرا کنند. از آنجایی که ساخت این نما به صورت پیش ساخته می باشد می تواند سرعت ساخت و اجرای نما را بسیار بالا ببرد. در گذشته به دلیل سختی هایی که برای شکل دهی و دقت در اندازه گیری ورق های نمای پانچ متال بوده، قیمت این نما بسیار بالا بوده است اما امروزه با پیشرفت صنعت شما می توانید طرح ها و شکل های مختلفی از ورق مش را با قیمتی مناسب مشاهده کنید

آرمن طرح و نما مجری نمای ساختمان

 

مزایا استفاده از نمای پانچ متال

 

  • قابلیت نصب بر روی هر جنس از نمای ساختمان
  • زیبایی بصری در نمای سازه با ایجاد طرح های خاص و شیک
  • از ایجاد آلودگی صوتی جلوگیری می کند
  • از ورود و تابش اشعه شدید خورشید به فضای داخلی ساختمان جلوگیری می کند این امر در نواحی جنوبی ایران بسیار حائز اهمیت است.
  • به ایجاد تهویه مناسب در فضای داخلی ساختمان بسیار کمک می کند
  • سرعت نصب در زمان اجرای طرح بسیار بالا می باشد.

آفتابگیر آلومینیومی یا Louvre

 آفتابگیر آلومینیومی (لوور آلومینیومی) یکی از جدیدترین سایبان هایی است که بیشتر در ساختمان هایی که به سبک مدرن ساخته شده اند، استفاده می شود. این سایبان های می تواند در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، هتل ها، رستوران ها و… برای جلوگیری از ورود بیش از حد نور خورشید به داخل ساختمان در پشت پنجره نصب شود  یا به عنوان سرپوشی مطمئن و زیبا برای روزهای بارانی و آفتابی در فضای آزاد ساختمان استفاده شود.

 

انواع لوور آلومینیومی

معمولا به سه شکل دوکی، مکعبی و z شکل در انواع سایز ها ساخته می شود. هیچ فرقی نمی کند که ساختمان شما در چه جهتی ساخته شده و یا متراژ آن چه مقدار است زیرا این اشکال به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند انواع شرایط و زوایا را پوشش دهند و هرگونه سلیقه و نیاز را در هر شرایطی پاسخگو باشد.

شرکت آرمن می تواند هر مدل آفتابگیر آلومینیومی لوور با هر کیفیت و جنسی را مطابق با خواسته مشتری در کمترین زمان بسازد و نصب کند. همچنین شما می توانید این سبک از سایبان را با مقرون به صرفه ترین قیمت از شرکت ما بخواهید.

مزایای استفاده از نمای لوور آلومینیومی

 

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت تنظیم زاویه ی سایبان متناسب با درجه ی تابش نور خورشید
  • جلوگیری از تابش نور به صورت مستقیم به داخل فضای ساختمان
  • جلوگیری از ورود گرمای ناشی از تابش نور به ساختمان
  • ساخت سرپوشی برای روزهای بارانی
  • نصب آسان و سریع
  • هزینه ی مقرون به صرفه
  • تنوع در طرح و رنگ متناسب با محیط شما
  • قابلیت استفاده در هر مکان
  • قابلیت اضافه کردن سنسور و دیگر تکنولوژی های کاربردی

 

 

 

حوزه خدمات: نمای ساختمان – معماری- ساختمان

آدرس سایت: https://r-men.com/

تماس: ۰۲۱-۸۸۶۴۷۷۴۷ – ۰۲۱-۸۸۶۴۷۷۴۸

ایمیل: info@r-men.com

آدرس:  خیابان گاندى جنوبى، ابتداى خالد اسلامبولى، رو به روى کوچه ٣٧، مجتمع ولى عصر ١، واحد ١۵١، طبقه ۵ (۱ طبقه بالاتر)

 

کلمات کلیدی بر اساس اهمیت:

سیستم نمای ساختمان

مجری نمای ساختمان

اسکای لایت

سیستم نمای اسپایدر

سیستم اسپایدر

نورگیر سقفی

سیستم کرتین وال

نمای سرامیکی

کرتین وال

نمای کرتین وال

نرده شیشه ای

سیستم نمای کرتین وال

نمای اسپایدر

سقف شیشه ای

پارتیشن اداری

پنجره آلومینیومی