روش های حفظ مشتری خلق فرهنگ مشتریمداری. توانمندسازی کارکنان: شغل کارکنان ارضای نیازهای مشتریان است. آنها نیازمند احساس اطمینان در تواناییشان برای تصمیمگیری هستند. سنجش عملکرد: به همراه سنجش عملکرد کارکنان، سطح عملکرد و کیفیت و بهرهوری افزایش خواهد یافت. وقتی کارکنان سطح عملکرد استانداردی را به دست آورند، وفاداری مشتری طبیعتا افزایش مییابد. توجه […]
کلاس ها و موسسات کنکوری بسیاری در کشور شکل گرفته اند. اما به دلیل آموزش ناصحیح و خسته کننده بسیار معروف و شناخته شده نیستند. یادگیری آسان با ارائه بسته های آموزشی شگفت انگیز، مسیر رسیدن به هدف را برای شما هموار کرده است. در این مقاله درباره ویژگی های بسته های آموزشی و […]
سایت چطوریه ، پلتفرم اشتراک گذاری نظرات درباره کسب و کار ها است. کاربران و خریداران می توانند در چطوریه نظرات و تجربیات خود از خدمات کسب و کار های مختلف را به اشتراک بگذارند و کسب و کار ها هم علاوه بر مدیریت این نظرات و پاسخ دهی به آنها ، گزارشات جامعی بر […]