برگزیده

همه چیز درباره ی مبلمان بادی

مبلمان بادی یا مبلمان اینتکس موضوع مورد بحث در این مطلب می باشد.

حتما شما نیز در انواع تبلیغات تلویزیونی و یا در رسانه های اجتماعی مبلمان بادی را دیده اید. این مبلمان دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که باعث شده افراد زیادی اقدام به خرید آن نموده اند. و در مواقع لازم از آن استفاده نمایند. خرید انواع مبلمان واقعا کار راحت و آسانی نیست. پرداخت هزینه های گزاف و حمل وزن سنگین آن ها کاری است که شاید هر کسی یک بار در طول سالیان انجام می دهد.

البته باید در نظر داشته باشید که مبلمان کلاسیک زیبایی و اصالت همیشگی خود را داراست.

اگر برای مقاصد کوتاه مدت نیاز به مبلمان دارید قطعا نباید هزینه های بسیار زیادی را بکنید. همچنین اگر قرار نیست برای همیشه یک جا بمانید یا محل ثابتی برای زندگی ندارید. قطعا جابجا نمودن مبلمان سنگین کار بسیار سختی است که هم نیاز به قدرت و هم نیاز به زمان زیادی دارد. مبلمان بادی یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند راحت باشند. و قرار نیست برای مدت طولانی در مکانی زندگی نمایند. برای آشنایی بیشتر با مبلمان اینتکس این مطلب را بخوانید.

مبلمان بادی انتخابی ارزان و به صرفه

هزینه ی خریدن مبلمان کلاسیک و راحت بسیار گران و زیاد است.

برای افرادی که دارای بودجه کمی هستند و یا اصلا مکان ثابتی را برای زندگی ندارند، پرداختن این هزینه زیاد ممکن نیست. حتی برخی از افرادی که مکان ثابت و مشخصی هم دارند، بودجه و توان مالی لازم برای خرید مبلمان چوبی و کلاسیک را ندارند. خب قطعا داشتن انتخابی ارزان تر و به صرفه برای این افراد عالی است. داشتن یک مبل راحت که بعد از یک روز خسته کننده می تواند شما را آرام کند، حق همه افراد می باشد

.

با خریدن مبلمان بادی شما می توانید با بودجه ای بسیار کمتر صاحب یک مبل بادی راحت شوید. همه ی ما می دانیم که در این وضعیت اقتصادی و با شرایطی که کرونا برای تمام افراد و کسب و کارها به وجود آورده است. افراد قدرت خرید و توان مالی بسیار کمتری را نسبت به قبل دارند. انتخاب مبلمان اینتکس برای این شرایط کاری بسیار عاقلانه و هوشمندانه می باشد. شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه ی مبلمان کلاسیک و راحتی صاحب مبلمان در خانه شوید و از مهمان خود پذیرائی نمایید.

راحتی فوق العاده و زیبایی خاص

ساخت کاور مبل سابقه طولانی دارد. اما رواج آن بر‌می‌گردد به آغاز قرن هجدهم میلادی

در واقع مبلمان بادی بسیار راحت می باشد و شما می توانید به آسانی از آن در شرایط مختلف استفاده نمایید. در صورتی که تختی برای خوابیدن نداشته باشید، می توانید از مبلمان بادی برای خوابیدن نیز استفاده نمایید.

نوع ساخت و مواد استفاده شما در این مبلمان به گونه ای است که می توانید تضمینی برای راحت بودن خود داشته باشید. ویژگی بسیار خاص و قابل توجه مبلمان بادی در واقع همین راحتی و داشتن نشیمن گاه فوق العاده می باشد. برای استراحت کردن حتما در انتخاب یک مبل ، راحت بودن حرف اول را می زند.

نوع طراحی و زیبایی مبلمان اینتکس نیز قابل توجه می باشد. ممکن است بسیاری از افراد فکر کنند. که با داشتن مبلمان بادی نمی توان دکوراسیون شیک و زیبایی را به وجود آورد. ولی باید بدانید که مبل اینتکس با طرح های زیبا و رنگ بندی متنوع می توانند محیط شیکی را در خانه به وجود آورند. شما می توانید رنگی را از مبلمان بادی انتخاب نمایید. که هماهنگی کامل با دکوراسیون و رنگ خانه شما دارد. به طور مثال اگر رنگ کرمی و روشنی را که با سایر آیتم های خانه شما هماهنگ است را انتخاب نمایید. می توانید دکوراسیون بسیار زیبایی را به وجود آورید.

نوشته دیگر :   کتاب استادی در مذاکره 

حمل و نقل و جابجایی بسیار راحت

ویژگی بسیار مهم دیگر مبلمان بادی قابلیت جابجایی بسیار راحت آن می باشد.

دانشجوها و تمام افرادی که مکان ثابتی برای زندگی ندارند، می توانند از این ویژگی مبلمان اینتکس بهره زیادی را ببرند. قطعا یکی از مشکلات جابجایی و اسباب کشی حمل و نقل مبلمان بسیار سنگین می باشد. در صورتی که شما اهل رفت و آمد و تغییر دادن محل زندگی خود به طور مداوم هستید. پیشنهاد می شود تا حتما از مبلمان بادی استفاده نمایید. این مورد را دست کم نگیرید.

جابجایی این مبل در خانه نیز بسیار راحت می باشد. به طور مثال فرض کنید قسمتی از دکوراسیون داخلی را تغییر دهید. و نیاز داشته باشید تا موقعیت مبل را نیز عوض کنید. در صورتی که مبلمان کلاسیک داشته باشید قطعا جابجا نمودن آن ها کار سختی است. و شما نیاز به کمک افراد دیگری را خواهید داشت. اگر مبلمان بادی  در خانه دارید، می توانید به راحتی و بدون نیاز به کمک افراد دیگر مبلمان خود را جابجا کنید. و موقعیت آن را تغییر دهید. بنابراین ویژگی جابجایی راحت مبلمان بادی بسیار مهم و پر اهمیت می باشد.

نگران شستشو و تمیز کردن نباشید

تمیز کردن و شستشوی مبلمان بادی یا اینتکس بسیار راحت و آسان می باشد. حتما برای شما نیز پیش آمده است که در تمیز کردن مبلمان دیگر خود دچار مشکلات فراوان شوید. شستشوی مبلمان پارچه ای و کلاسیک کار بسیار سختی است. در صورتی که مبل شما دارای تشک باشد و شما نیاز به تمیز کردن تشک ها پیدا کنید. حتما باید روکش تشک ها را درآورده و بشویید. شستن این پارچه ها نیز کار آسان و راحتی نیست.

حتما باید از مواد شوینده مخصوص آن ها استفاده نمایید تا دچار رنگ پریدگی نشوند. در مواقعی نیز از بین بردن لکه ها غیر ممکن است و شما باید همیشه لکه ها را بر روی مبل ببینید. در بیشتر مواقع برای تمیز کردن مبلمان کلاسیک حتما باید از دستگاه های مبل شویی استفاده کرد. و بابت آن پول زیادی را پرداخت نمایید.

شما می توانید تنها با یک دستمال مرطوب و یک شوینده معمولی مبلمان خود را تمیز نمایید. به دلیل نبودن پارچه ها و الیاف ها نیازی به استفاده از انواع لکه برها ندارید و قرار نیست برای خرید آن ها هزینه نمایید. با استفاده از یک دستمال ساده شما می توانید تمام کثیفی و لکه ها را از روی مبلمان خود حذف کنید. در واقع خرید مبلمان بادی مزایای زیادی دارد که در موارد بالا به توضیح همه ی آن ها پرداختیم.

در واقع خرید مبلمان بادی مزایای زیادی دارد که مبل ویستا در این مقاله به همه ی آن ها اشاره کرد و توضیح داد.