برگزیده

محصولات شرکت آناسل برای کرونا

شیوع بیماری کرونا در کشور چین و انتشار آن در جهان و تبدیل شدن آن به یک بیماری همه گیر جهانی بسیاری از فرایندهای جهانی را دچار تغییرات و تحولات نمود. این بیماری موجب شد که در ابتدا محصولی مانند ماسک تنفسی که یک محصول کم کاربرد و ارزان قیمت تلقی می‌شد به عنوان یک ابزار گران قیمت شناخته شده و حتی رخدادهایی مانند ممنوعیت صادرات، تلاش کشورها برای واردات این کالا، احتکار و قاچاق ماسک را شاهد بودیم.

در ادامه توجهات از ابزار پیش گیری به ابزار تشخیص معطوف شده و مواردی مانند کیت تشخیص کروناویروس و ابزاهای نمونه گیری کرونا مورد اهمیت واقع شدند. در این شرایط تمامی کشورها در صدد تولید محصولاتی بودند که اگرچه در گذشته به سادگی به صورت کالای وارداتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار میدادند اما در شرایط بحرانی امکان آن وجود نداشت و یا حجم بالای مصرف آن کشور را دچار مشکلات زیادی مینمود.

در این شرایط شرکت آناسل نیز بر اساس وظیفه خود بخش اعظم تحقیق و توسعه خود را در جهت تولید محصولات مورد نیاز کشور برای گذر از بحران کرونا قرار داده و در ابتدای سال جاری  کیت استخراج RNA ویروسی  شرکت آنا سلول طب راهی بازار شد. این کیت که بدون شک یکی از بهترین انواع کیت استخراج اسیدهای نوکلئیک ویروسی موجود در بازار ایران است، علیرغم کیفیت بسیار عالی، سرعت استخراج بالایی داشته و امکان استخراج RNA ویروسی را در کمتر از 10 دقیقه بوجود آورده است.

محصول دیگر شرکت آنا سلول طب در حوزه مدیریت بیماری کرونا،  سوآپ داکرون است  که با همکاری شرکت دانش بنیان زیست رویش تولید و به بازار عرضه شد. از مزایای سوآپ داکرون تولیدی این شرکت میتوان به استحکام بالا و عدم شکنندگی این سوآپ اشاره کرد که خطر شکستگی سوآپ در بینی و مشکلات ناشی از آن را به صفر خواهد رساند.

نوشته دیگر :   فروشگاه آنلاین محصولات ژنس امریکا

البته فعالیت شرکت آنا سل به تولید کیت‌های مرتبط با کرونا محدود نبوده و در طی یک سال گذشته این شرکت محصولاتی همچون کیت استخراج RNA  و کیت MTT این شرکت به بازار عرضه شده و با استقبال خوبی در بین پژوهشگران کشور مواجه شده است.