برگزیده

قطعات و لوازم یدکی آریو S300 یا زوتی Z300

مجموعه آنلاین چین یدک با در نظر گرفتن نیاز بازار خودرو، لوازم یدکی آریو S300 یا همان زوتی z300 چینی را در بازار قطعات خودرو فراهم سازید.

تمامی قطعات و لوازم یدکی آریو S300 در فروشگاه آنلاین چین یدک قابل ارائه می باشد.

آریوS300  در یک نگاه

خودرو آریو S300 در گروه خودروهای سدان قراردارد. این خوروها متداول ترین شکل طراحی بدنه خودرو می باشند . گروه خودرو سازی سایپا جدیدا مونتاژ این خودرو ساخت چین را برعهده گرفته است. این خودرو در کمپانی زوتی چین تولید می شود و با توجه به دوران تحریم گزینه مناسبی برای خودرو سازان داخلی می باشد . این خودرو در اصل یک خودرو چینی به نام Zotye Z300 می ‌باشد که در شرکت خودرو سازی Zotye Auto تولید و عرضه می گردد.

طراحی ظاهری زوتی Z300

آریو S300 دارای طراحی زیبا و هماهنگی است . هماهنگی و جایگزاری دقیق و مناسب چراغ ها و بدنه یکدست بر این زیبایی افزوده است . این خودرو یک کپی بی نقص از TOYOTA ALLION 2007 می باشد شاید در نگاه اول طراحی این خودرو قدیمی به نظر برسد اما با توجه به محبوبیت برند تویوتا در دنیا و کیفیت محصولات این خودروساز جهانی این مورد مزیتی غیر قابل انکار می باشد که با اختلاف قیمت زیاد خودرویی با طراحی تویوتا سوار شوید .

طراحی کابین آریو

کابین راحت و بزرگ این خودرو چینی یکی از نکات مثبت برای ترغیب خریداران می باشد . در صورتیکه یک خانواده چند نفره هستید کابین جادار و صندلی های راحت آریو S300 بهترین گزینه برای سفر به همراه خانواده می باشد. رعایت استانداردهای ارگونومی در طراحی صندلی ها به همراه ایربگ های مجزا ی راننده و سرنشین که با ایربگ ها ی پرده ای ساپورت می شوند حس امنیت را به سرنشینان منتقل می کند . ویژگی های فوق به همراه بدنه مقاوم ، گیربکس اتوماتیک ، سیستم هوشمند مسیر یاب جی پی اس این خودرو را به یک خودرو ایده آل برای خانواده ها تبدیل کرده است .

نوشته دیگر :    بازیابی اطلاعات و ریکاوری اطلاعات

داخل کابین آریو S300 تمامی بخش ها به خوبی با هم مچ شده اند .داشبور با تریم چوبی و با تعداد اجزایی که نه آن را شلوغ کرده و نه کمی تعداد آنها داشبور را خلوت نشان می دهد به زیبایی و نظم بیشتر داخل کابین کمک کرده است . فرمان این خودرو در سمت چپ قرار گرفته است .گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک، سنسور دنده عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلویی، صندلیهای چرمی، رینگهای آلومینیومی، صندلیهای تاشو عقب، و دکمه های کنترلی فضای خوبی را بوجود آورده اند.

شاید نتوانیم کابین این خودرو را در گروه خودرو های لوکس جای داد اما می توان   گفت آریو S300   بهترین طراحی داخلی را در میان خودرو های هم قیمت خود دارد .

تجهیزات رفاهی

آریو S300 در دو تیپ عرضه می شود : گیربکس اتوماتیک و دستی . در هر تیپ آپشن های متعددی جهت رفاه حال خریداران تعبیه شده است از جمله : کامپیوتر سفری مجهز به میکروفن ، آینه و شیشه های برقی ، سیستم ضد سرقت ،توزیع کننده نیروی ترمز  (تر مز ای بی اس ) ترمز های چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل ، سنسور دنده عقب ، ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهزبه سیستم ضد قفل ، چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع و مه شکن و …

در مدل فول آپشن این خودرو امکاناتی مانند دوربین دنده عقب ، ایر بگ های جانبی و پرده ای ، سیستم تهویه ، سانروف برقی ، سیستم پخش تصویری نیز وجود دارد و با اختلاف قیمت 3 تا 4 میلیون تومان می توانید از امکانات بیشتری بهره ببرید.

جهت تهیه و خرید لوازم یدکی آریو S300 با ما تماس حاصل فرمایید.